Mijn Communities
Help
bgorissen
CONTRIBUTOR ***

Aanpassen volgorde categorieen

door bgorissen
Status: Realisatie waarschijnlijk

Momenteel zijn er meer categorieën toegevoegd in Easycruit. Heel fijn, wij zijn ook bezig met de koppeling hiervan naar onze website. Waar we tegenaan lopen is dat als we een categorie nu vullen we de volgorde daarna niet meer kunnen aanpassen. Dus stel er komt een nieuwe functie, salarisschaal etc. bij dan moeten we opnieuw beginnen met invullen. Het zou fijn zijn als we de volgorde zelf kunnen aanpassen. 

5 Opmerkingen
francispool
VISMA
door francispool
Status changed to: Status: Nieuw

@bgorissen 

Zou het ook werkbaar zijn als dit zou werken op basis van alfabetische/numerieke volgorde? 

bgorissen
CONTRIBUTOR ***
door bgorissen

@francispool helaas niet, want dan kunnen we alsnog niet zelf de volgorde aanpassen. Want wij willen bijvoorbeeld alle functies toevoegen op basis van de meest gezochte functie bovenaan en zo naar onder werken met onderaan de minst voorkomende. Maar stel er komt een nieuwe functie die wij in het midden willen zetten dan is dat niet mogelijk. 

francispool
VISMA
door francispool

@bgorissen Dank voor de reactie. Dat maakt het meer complexe funtionaliteit (vanuit productontwikkeling perspectief). Wij moeten dit in onderzoek nemen en komen hierop terug. 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@bgorissen, bovenstaande heb ik besproken met onze developers. Zij geven aan dat het mogelijk moet zijn om een soortgelijk systeem met pijlen (zoals bij de extra vragen bijvoorbeeld) toe te voegen aan de categorie waarden. Ik zal hiervoor een ticket aanmaken en het hier aangeven wanneer het is ingepland.