Mijn Communities
Help
bgorissen
CONTRIBUTOR ***

Extra screening vragen later aanpassen niet mogelijk

door bgorissen
Status: In onderzoek

Momenteel werken wij met 2 Admin gebruikers in easycruit en 8 normale gebruikers (we zijn allemaal recruiters, maar 2 hebben admin rechten). Wij gebruiken bij onze vacatures vaak het veld ´extra screening vragen´ omdat we dan bijvoorbeeld vragen in welke locatie een kandidaat interesse heeft wanneer een vacature op meerdere locaties uit staat (en wij gebruiken niet de afdelingen vanuit easycruit maar de nieuwe categorieën die zijn gekoppeld aan onze website om de locaties goed weer te geven op onze website). 

Wanneer een normale gebruiker echter de extra screening vraag later wil aanpassen/verwijderen omdat bijvoorbeeld de vacature voor 1 locatie is ingevuld, is dat niet mogelijk. Dit kan alleen door de admin gebruiker worden aangepast. 

Wij zouden graag zien dat ook een normale gebruiker met normale rechten de mogelijkheid heeft om de extra screening vragen later aan te passen/verwijderen en niet alleen de admin gebruikers. 

10 Opmerkingen
francispool
VISMA
door francispool
Status changed to: Status: Bestaat al

@bgorissen 

Het is mogelijk een normaal gebruiker rechten te geven tot het bewerken van de screeningvragen van een vacature, wanneer de via Toegangsbeheer in de vacature deze gebruiker op Admin zet (= bewerkrechten voor die vacature).

 

bgorissen
CONTRIBUTOR ***
door bgorissen

@francispool dat werkt helaas niet, dat hebben we bij alle vacatures al ingesteld dat de collega´s ook admin zijn voor de betreffende vacature

door Maurice Eppenga

@bgorissen, en hebben deze collega's bij gebruikersrechten ook het vinkje ' Aanmaken, publiceren & bewerken van vacatures' aanstaan?

bgorissen
CONTRIBUTOR ***
door bgorissen

@Maurice Eppenga ja dat hebben ze ook aan staan zie ik

 

door Maurice Eppenga

@bgorissen, ik heb zojuist nog een test gedaan in mijn testomgeving en bij mij werkt het wel. Ook de gebruiker vacature eigenaar maken is een optie. Als het niet lukt is mijn advies om een ticket bij de servicedesk in te dienen, zodat zij kunnen onderzoeken/meekijken waar het fout gaat in jullie instellingen.

bgorissen
CONTRIBUTOR ***
door bgorissen

@Maurice Eppenga 

We hebben het opnieuw getest en het werkt niet. Ik had hiervoor al een ticket ingeschoten en zie de reactie hieronder vanuit jullie. Het is dus niet mogelijk om dit achteraf door een niet admin gebruiker aan te laten passen. Daarom heb ik dus een wens ingeschoten. 

 

Dag Bjorn,

 

Dit is niet aan te passen, tenzij je iemand adminrechten geeft. Het beste is de screening-vraag opnemen tijdens het aanmaken van de vacature. Achteraf zal de admin dit moeten doen. Het is niet anders.

 

Je kunt er een wens/idee voor aanmaken op de community. Het is echter niet te voorspellen of deze gehonoreerd zal worden, en zo ja wanneer.

 

Heb je nog vragen? Dan hoor ik het graag. Hoor ik niets van je binnen 10 werkdagen? Dan wordt het request automatisch afgesloten. Op dit moment staat je request bij ons op “wachtend op aanvrager”.

 

Met vriendelijke groet,
Ingrid van Dam

door Maurice Eppenga

@bgorissen, bovenstaande net met Ingrid doorgenomen. Afgesproken dat zij dit doorzet naar onze technische support om verder te onderzoeken.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek
 
bgorissen
CONTRIBUTOR ***
door bgorissen

Is hier al meer over bekend?

door Maurice Eppenga

@Ingrid Russchen, weten jullie hier al meer over?