Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Interviewers toevoegen die geen rol hebben in Easycruit (RCRT-I-114)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Bij het uitnodigen van een kandidaat is het mogelijk om de aanwezigen bij het interview aan te geven. Dit zijn de personen die gekoppeld zijn aan de vacature.

pastedimage1602757053522v1.png

Hier kunnen geen personen aan toegevoegd worden.

Omdat er interviews zijn waarbij collega's betrokken worden die niets doen met Easycruit zou het fijn zijn als ook aanwezigen kunnen worden toegevoegd zonder een rol in het proces.

9 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: RCRT-I-114
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:0f85597f1fc943c0b65b3029f1b7782e:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05] Dank voor je idee! Dit idee stond vanuit een andere klant ook op mijn lijst om toe te voegen als RFC!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:0f85597f1fc943c0b65b3029f1b7782e:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05] Kun je je vinden in onderstaande?

In the interview invitation it is only possible to choose interviewers who have a user account in EasyCruit. Customers request more flexibility.

  • Customers want to be able to add managers, hr employees and random colleagues as interviewer
  • It would be nice to add interviewers by filling in a name and email address
  • It would be nice if that name of the interviewer is stored to be re-used next time
  • it would be nice to be able to choose from all users and all contactpersons within EasyCruit

[mention:fc84648c7c924817b736f9ebf41e14c1:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05]

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dank je wel Niels

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Wat is de status van dit idee? Wij zijn het eens met het voorstel van @Anonymous 

Nu moeten we twee acties uitvoeren om de aanwezigen een uitnodiging te sturen voor deelname aan het interview. Totaal niet efficiënt.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland

@Lieke Sterk Huis, we zijn momenteel bezig met het ontwikkelen van de nieuwe uitnodiging workflow. Binnen de nieuwe functionaliteit zal het mogelijk zijn om externe interviewers op te geven. 

Anthea1
CONTRIBUTOR ***
door Anthea1

In de webinar van 6 september jl. heb ik gezien dat inderdaad binnenkort de nieuwe functionaliteit met externe interviewers opengesteld wordt. Heb ik nog wel een vraag over, hoe deel je met deze externe mensen de gegevens van de uitgenodigde kandidaat (CV etc.). 

En daarnaast hoe deel ik gegevens van uitgenodigde kandidaten met interne medewerkers, die niet als gebruiker aan de betreffende afdeling zijn toegevoegd? Hoe doen andere bedrijven dit. 

door Maurice Eppenga

@Anthea1, het delen van kandidaat data staat los van het uitnodigen voor een interview. Kandidaat data kan met de interviewers worden gedeeld middels de groepsbeoordeling.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd