Mijn Communities
Help
Martina Dijk
CONTRIBUTOR **

Melding Career-Center/Talent-pool

door Martina Dijk (Bijgewerkt ‎24-10-2023 09:39 door Martina Dijk )
Status: Alternatief aanwezig

Is het mogelijk een melding te ontvangen wanneer iemand zich heeft ingeschreven via de website voor de Talentpool/Career-Center? Nu moet je handmatig dit zoeken en glipt er soms een kandidaat tussendoor. 

5 Opmerkingen
francispool
VISMA
door francispool
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

@Martina Dijk 

Met de career center kandidaten is dit niet mogelijk. 

Wanneer je actief kandidaten wilt benaderen, raden wij je aan om te wreken met een open sollicitatie - vacature. Plaats deze op bijv. een in het oog springende plek op de website en koppel hier een e-mail notificatie aan (via contactpersoon). Vanuit hier kun je een kandidaat evt. verplaatsen naar een specifieke openstaande vacature.

francispool
VISMA
door francispool
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig
 
Kimberly Roosendaal
CONTRIBUTOR ***
door Kimberly Roosendaal

@Mevhibe : Interessant om te onderzoeken!

Mevhibe
CONTRIBUTOR **
door Mevhibe

Wellicht niet direct een antwoord op jouw vraag maar vorige week kreeg ik de tip via dit platform om de kandidaten op de volgende manier op te zoeken:

 

Klikken op het vergrootglas in de blauwe balk. Dan bij type kandidaat Career-Center aanklikken. Dan heb je alle 'job-alert' kandidaten.

 

Ik loop er zelf ook tegen aan dat ik niet kan controleren of de alert wel goed staat ingesteld. We hebben momenteel een kandidaat die aangeeft dat ze niks ontvangt en zelf toevallig de vacature tegenkwam waar ze eigenlijk wel een alert voor had moeten ontvangen. Ik kan nu niet checken hoe de instellingen staan voor deze alerts.

Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***
door Gerda Reidsma

De tip kwam van mij 😉 Een ander tip meld jezelf ook aan voor de jobalert (alle categorieën) . Dan kun je zelf in de gaten houden of je de alert krijgt. Als jij hem krijgt dan de kandidaat ook.