Mijn Communities
Help
Leonie Boerrigter1
CONTRIBUTOR **

Opmerkingen / notities toevoegen aan sollicitant voor intern gebruik

door Leonie Boerrigter1
Status: Gerealiseerd
 
7 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland

@Leonie Boerrigter1, ik neem aan dat je het dan over het nieuwe kandidaten management hebt. Het toevoegen van interne notities/documenten zal hieraan worden toegevoegd, wij zijn momenteel bezig met de planning hiervan.

Leonie Boerrigter1
CONTRIBUTOR **
door Leonie Boerrigter1

@Maurice Eppenga daar was ik inderdaad van op de hoogte. Dank voor je reactie.

door Maurice Eppenga

@Leonie Boerrigter1, we verwachten dit in Q3 op te kunnen leveren. Dit is onderdeel van onze planning om in oktober het nieuwe kandidaten management volledig operationeel te hebben.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@Leonie Boerrigter1, inmiddels zijn kandidaat notities/documenten beschikbaar in het nieuwe kandidaten management: https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-31-oktober-2022/ta-p/530768.

 

Aan de nieuwe kandidaat notities/documenten functionaliteit zijn we nog niet begonnen. De start hiervan staat nu gepland voor Q1 2023.

Leonie Boerrigter1
CONTRIBUTOR **
door Leonie Boerrigter1

Wauw, super. Dank voor de terugkoppeling. Zoals ik het lees zijn de documenten/notities in het kandidatenprofiel wel zichtbaar voor de sollicitant?

Ik snap niet helemaal wat je hier typt. Eerst geef je aan dat de kandidaat notities/documenten beschikbaar zijn. En daarna zeg je dat jullie nog niet aan die functionaliteit zijn begonnen?

door Maurice Eppenga

@Leonie Boerrigter1, kandidaat documenten/notities zijn alleen inzichtelijk in EasyCruit zelf. Een sollicitant kan zijn dossier wel altijd opvragen volgens de wetgeving.

 

Wat ik bedoelde te zeggen is dat wij de huidige kandidaat documenten/notities functionaliteit beschikbaar hebben gemaakt in het nieuwe kandidaten management, maar dat we deze functionaliteit later nog willen vernieuwen en verbeteren.

Leonie Boerrigter1
CONTRIBUTOR **
door Leonie Boerrigter1

helder, dankjewel!