Mijn Communities
Help
MarcvdAa
CONTRIBUTOR ***

Samenvoegvelden organisatie specifieke e-mailtemplates

door MarcvdAa
Status: Niet ingepland

Beste,

 

Het zou wenselijk zijn om bij de update van e-mail templates management ook de volgende samenvoegvelden te kunnen gebruiken in organisatie specifieke e-mailtemplates:

- datum en tijdstip

- telefoonnummer(s) en e-mailadressen van contactpersonen

- locatie- en adresgegevens

 

Gr. Marc

4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@MarcvdAa, hieruit maak ik op dat jullie deze templates gebruiken voor het maken van interview afspraken? Ik zal aan onze developers vragen naar de mogelijkheden van het koppelen van custom templates aan workflows zoals de interview workflow.

 

Zonder de koppeling aan een workflow wordt het lastig om deze samenvoegvelden te gebruiken in custom templates, want ze verwijzen naar informatie uit de interview workflow. 

MarcvdAa
CONTRIBUTOR ***
door MarcvdAa

@Maurice Eppenga: dat is correct. Ik ben bezig met een custom e-mailtemplate voor de uitnodiging voor arbeidsvoorwaardengesprek. Daarin zou het mooi zijn wanneer deze velden (zie wens) gebruikt kunnen worden als samenvoegvelden. Ik begrijp dat het op die manier werkt, maar ben benieuwd. 

RichardR
CHAMPION **
door RichardR

De mogelijkheid om

- telefoonnummer(s) en e-mailadressen van contactpersonen

te gebruiken in de template 'Sollicitatie ontvangen' en andere templates is zeker wenselijk.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Niet ingepland

@MarcvdAa, zojuist besproken met onze developers. Het is helaas technisch erg complex om dit te bewerkstelligen. We moeten sowieso eerst nieuwe templates en workflows hebben ontwikkeld voor interview, afwijzing (daar hebben we deze wens ook voor ontvangen) en custom templates, voordat we überhaupt kunnen gaan nadenken over koppelen. Ik moet dit idee dus voor nu parkeren helaas. Pas tegen de tijd dat we een stuk verder zijn in de ontwikkeling van de nieuwe templates en workflows, kunnen we dit opnieuw tegen het licht houden.