Mijn Communities
Help
RichardR
CHAMPION **

Systeemmelding kunnen beheren en tonen boven elke pagina

door RichardR
Status: Alternatief aanwezig

Graag zou ik als beheerder systeemmeldingen kunnen beheren zodat gebruikers binnen de applicatie geïnformeerd kunnen worden voor bijvoorbeeld:

- gepland onderhoud aan de database door Visma

- een nieuwe release door Visma

- eigen meldingen om gebruikers ergens op te attenderen

Deze melding zou boven elke pagina te zien moeten zijn.

Systeemmeldingen zijn te beheren via instellingen door enkel de admingebruiker.

Een systeemmelding is te voorzien van een startdatum/tijd en een einddatum/tijd.

Toekomstig > Een systeemmelding is toe te wijzen aan een of meerdere gebruikerstemplates (gebruikersgroepen).

RichardR_0-1698227250506.png

Op deze manier is het mogelijk om de eindgebruikers informeren aangezien zij niet kijken naar de Community enerzijds en anderzijds is het mogelijk om de gebruikers te informeren voor andere meldingen vanuit applicatiebeheer.

De gebruiker blijft herinnerd worden aan de melding totdat de datum van de melding is verlopen.

3 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

@RichardR, vanuit Visma geven wij systeemmeldingen over bijvoorbeeld onderhoud of nieuwe releases. Wat betreft eigen meldingen verwijs ik je graag door naar Youforce, daar kunnen meldingen voor alle applicaties gedeeld worden.

RichardR
CHAMPION **
door RichardR

@Maurice Eppenga 

Beste Maurice,

In Mijn Youforce hebben is er bij mijn beste weten geen mogelijkheid om meldingen te delen.

Werk je wel Met Easycruit maar niet met Youforce dan heb je ook niet de mogelijkheid om daar een mededeling te delen.

Ik zou graag zien dat je even opnieuw bekijkt of er daadwerkelijk een alternatief aanwezig is.

Met vriendelijke groet,

Richard

francispool
VISMA
door francispool

@RichardR : In Mijn Youforce is dat op dit moment niet mogelijk inderdaad. Er zijn wel plannen om dit in de toekomst weer mogelijk te maken, zoals in de vorige versie van Youforce. 

De strategie is wel om in te zetten daarop; dus eigen meldingen centraal via Youforce. Niet per module, zoals in dit geval via Easycruit.

 

@Maurice Eppenga