Mijn Communities
Help
Babette V
CONTRIBUTOR **

Taal kiezen van uitnodigingsbevestigingsknop/link

door Babette V
Status: Alternatief aanwezig

Verschillende van onze sollicitanten zijn niet Nederlandstalig. Wanneer we deze kandidaten uitnodigen voor een gesprek via Easycruit en een link willen toevoegen zodat de kandidaat de uitnodiging kan bevestigen, kan dit alleen in het Nederlands. Het zou fijn zijn als er een functionaliteit zou komen die ervoor zorgt dat je de taal van de bevestigingslink kan kiezen. 

4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@Babette V, staat Engels als taal ingesteld in jullie EasyCruit omgeving? Zo niet, dan ligt daar het probleem en moet dit dus ingericht worden. 

Babette V
CONTRIBUTOR **
door Babette V

@Maurice Eppenga Ik denk niet dat Engels ingericht is als taal in onze Easycruit omgeving. Maar ik zou eigenlijk de keuze willen hebben om de bevestigingsknop in het Nederland OF in het Engels toe te voegen aan een email die ik vanuit Easycruit stuur. Is daar een mogelijkheid voor?

door Maurice Eppenga

@Babette V, dit is helaas niet mogelijk. Automatische emails worden verstuurd in de taal van de vacaturehouder. Het zou een RFC zijn om hier een extra optie aan toe te voegen. Echter zijn wij nu bezig met de nieuwe email templates en uitnodiging workflow, waarbij er geen bevestigingslink meer zal worden verstuurd. We doen daarom geen aanpassingen meer in de huidige uitnodiging workflow.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Aangezien de bevestigingslink zal verdwijnen en wordt vervangen door een interview scheduler, en aangezien het mogelijk is om extra talen in te richten in de EasyCruit omgeving, sluit ik deze wens af. Mocht hier toch nog een RFC uit voortkomen, dan hoor ik dit graag.