Mijn Communities
Help
René van Dijk
CHAMPION ***

kopiëren bestaande vacature ivm nieuwe vacature melding kandidaat op jobboards (wijzigen vacature ID

door René van Dijk
Status: Realisatie waarschijnlijk

Als een vacature lang openstaat en er geen kandidaten of niet de juiste kandidaten zijn gevonden. dan wil je een vacature verlengen of als hij al offline staat weer publiceren. 

 

Door deze actie behoud de vacature zijn unieke vacature ID en zien de jobboards dit niet als als nieuwe vacature zodat potentiële kandidaten ook geen alert krijgen. Indien je een nieuwe vacature ID wilt hebben voor een gelijk blijvende vacature moet je eerst de gehele workflow doorlopen en je vacature template hergebruiken en alle categorieën per website  doorlopen. Het zou mooi zijn als je enkel de vacature hoeft te kopiëren zoals dit ook mogelijk is bij de jobboards rechtstreeks

zie voor technische details de mail gericht aan onze consultant 

@Bastiaan Fidder @ALL 

6 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@René van Dijk, deze wens hebben wij van meerdere klanten gehoord. Onze developers geven aan dat dit technisch mogelijk is en een relatief klein project is. Wij gaan daarom mock-ups laten maken voor deze aanpassing. Dit staat nu op de backlog van onze UX designer. Pas nadat wij de mock-ups gereed hebben weten we meer over de exacte tijdsinspanning en kunnen we gaan bekijken waar dit op de roadmap past.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, wat is de status hiervan om een vacaturetemplate te kunnen kopiëren en ook een reeds geplaatste vacature te kopiëren om opnieuw te plaatsen?

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, het gaat hier om het kopiëren van een bestaande vacature. Dit staat helaas nog op de backlog.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, het kopiëren van een bestaande vacature is één vraag. De andere vraag over het kopiëren van een bestaande vacaturetemplate is naar mijn idee een andere vraag. Of heeft dit technisch gezien met elkaar te maken? 

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, het kopiëren van een bestaand vacaturetemplate is een andere wens bedoel ik daarmee. Technisch gezien staat het ook los van elkaar inderdaad. Dit kan als idee worden ingediend, maar wellicht bestaat er al een idee voor.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, in 2022 heb ik daarvoor een idee al ingeschoten. Kan daar nog eens naar gekeken worden? Basis vacaturetemplate kunnen kopiëren - Visma Community