Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

OE wijziging manager opnemen in de doorstroomprocessen in self service (SLSR-I-22)

Status: In onderzoek

Bij een mutatie in self service waar er sprake is van het wijzigen van een manager is het nu niet mogelijk direct de OE wijziging door te geven. Dit moet separaat. dit wordt vergeten en is een extra handeling voor de manager. Het zou mooi zijn om bij een overplaatsing, functiewijziging of vertrek direct de OE mutatie door te kunnen geven.

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Volgens mij is dit mogelijk. Wij hebben een formulier, waarin de overplaatsing en functiewijziging in een keer doorgegeven kan worden en automatisch verwerkt wordt in HR Core Education.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Denk niet dat wij hetzelfde bedoelen.Wij gebruiken ook de multicomponent schermen. De wijziging om iemand anders manager van een OE te maken in de Org sight is echter een apart proces niet via self service

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het zou zeker mooi zijn als je via Self Service ook een leidinggevende op een OE te kunnen wijzigen. Echter zit hier wel een kanttekeing aan. Om de werking van alle modules goed te houden kan het zijn dat de hoofdaanstelling van deze leidinggevende ook aangepast moet worden. Dit soort controles kan je niet inbouwen in Self Service, vandaar dat wij hiervoor toch een handmatige afhandeling hebben van dit Self Service proces. 

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

eelko, ik heb geen probleem met handmatige acties aan de achterkant. Waar het mij om gaat is dat de klant nu meerdere handelingen moet doen en zijn opdracht niet in een keer kwijt kan in self service. we hebben dit al eens met een productowner van raet besproken maar helaas is er nog niets echt veranderd. Dat datgene wat door de manager aan de voorkant wordt opgegeven aan de achterkant uitvalt om handmatog te verwerken is dus geen issue. Het gaat om klanttevredenheid en efficient werken voor de klant.