Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CHAMPION ***

Send dokument fra attach til doksenter

Status: Stem - Vi vurderer!
Der er relativt ofte at savner muligheten til å benytte attach på mobil for å sende kvittering til dokumentsenteret.

Et par eksempler for når nyttig:
- Bruker firmakort til å betale med
- Setter inn penger fra kassa på konto (sende kvittering for innskudd til bokføring)

Å ta vare på kvittering for å skanne når er på kontoret er så analog arbeidsmetode at jeg får det ikke til: Går i glemmeboka...
6 Kommentarer
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer

Skjønner at flere ønsker seg dette. I utgangspunktet har vi Visma.net Expense for å håndtere utlegg. Men i eksempler som du nevner, er det tilfeller hvor dette skal gå rett til Document Center. Vi jobber med en løsning for å se på om vi kan få dette til.

Stem hvis dette er viktig for dere!

CHAMPION ***

Det skjer faktisk at jeg benytter privatkort for å ta utlegget via Expense heller enn rett på bedriftskortet. Det er jo egentlig unødvendig tungvint.

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Har flere kunder som etterspør denne funksjonen, håper det lar seg gjøre å få til dette.

CONTRIBUTOR *

Eller aller best at de går rett inn i Visma Global

CHAMPION ***

Tja, det fordrer jo at man kan definere veldig nøye bilagstyper ifht kontering.

Jeg ser for meg at regnskapsfører må kontere mange av disse bilagene - og at det da er enklere å gjøre dette i doksenteret hvor har bilaget enkelt tilgjengelig?