Mine områder
Hjelp
Henrik Søe Jensen
CHAMPION *

Visning af integrerede filer i OIOUBL/OIOXML

av Henrik Søe Jensen
Status: Åpen

Er det planer om at Visma Document Center også skal kunne vise integrerede filer i version 13?

Som det er nu sender flere af vores leverandører bilag med i OIOUBL/OIOXML filer som vi modtager gennem Sproom.net. Men Visma Document Center kan ikke vise bilaget desværre. Vi er blevet nødt til at udvikle et "program" som trækker filen ud og omdanner til en PDF-fil/Tiff-fil som bliver importeret i VDC sammen med OIOUBL/OIOXML-filen. Så kan bilaget vises.

3 Kommentarer
av Svein Holanger
Status changed to: Status: Åpen

Nei, det er dessverre ikke planlagt til versjon 13 av VDC. Årsaken er at de fleste som bruker AutoInvoice til å motta fakturaer, alltid får PDF'ene fra AutoInvoice. For danske kunder, som bruker Sproom, bør vi kanskje se på om ikke Sproom kan gjøre tilsvarende.

morten69
PARTNER
av morten69

Hei

Vi ser noen fagsystemer som leverer i dette formatet og da gjerne til autoimport mappen for VDC.

Ikke noe poeng å sende gjennom Autoinvoice for regnskap og bokføring.

Ønsker derfor sterkt at denne funksjonen kommer på plass.

 

Morten

Henrik Søe Jensen
CHAMPION *
av Henrik Søe Jensen
Jeg har fået at vide Sproom måske kan sende integrerede filer med hvis man anvender OIOUBL-format. Pt. anvender vi dog formatet OIOXML som er et ældre format. Grunden til at vi ikke modtager i formatet OIOUBL, er at det visningsstylesheet, som anvendes til at vise fakturaer har rigtig mange mangler. Se evt. også mit tidligere indlæg. Søg i emne: Er der planer om opdatering af OIOUBLvisningsstylesheet til nyeste? (bruges af danske Visma-kunder) Hvis man kunne anvende Sprooms layout/visningsstylesheet ville vi være utrolig tilfredse. Ellers kan vi måske leve med det senest opdatererede (som desværre ikke er det Visma Document Center anvender) Vi er desværre ikke dygtige nok til selv at tilpasse visningsstylesheet.
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"