Mine områder
Hjelp
andreas skjelde
CONTRIBUTOR **

visma dokumentsenter rapport med flere felter

av andreas skjelde
Status: Stem - Vi vurderer!

når vi skriver ut rapport fra doksenter (rapport - dokumenter på flyt per person), mangler flere av kolonnene som er tilgjengelige i doksenter.

Å ha mulighet til å få frem alle kolonnene/feltene i rapporten, hadde bidratt til at kontrollen over dokumentene hadde vært bedre.

6 Kommentarer
av Svein Holanger
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei

Hvilken versjon av Document Center har du i dag? Hvilke felter ønsker du å ha med?

andreas skjelde
CONTRIBUTOR **
av andreas skjelde

hei,

vi har versjon 13.01.0

de feltene jeg ønsker med er:

- kategori

- behandling

- status

 

det hadde hjulpet særdeles mye!

 

av erlendlundlarsen

Status er med på 13.01 og 13.10 som kommer. ligger på 3 fane all data. ellers er det på plyt status får fane 1 og 2 (bruker, dokument) statusen mot apporval er ikke oppdatert før dokumentet er ferdig på flyt og kommer tilbake til VDC. 

 

de to andre feltene må bli lagt til på fremtidig versjon. så de må bi komme tilbake til. 

av Svein Holanger
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hej 

 

Jeg tænker , at det ville være en god ide , at få Visma OSR til at læse data fra Dokument Center, og evt. lave et par templates.

 

Jeg vil gerne have en rapport pr. godkender i given periode, da mange af vores faktura bliver forhåndskonteret, så kunne det også være en fordel at se dette pr. konto igen i en given periode.

 

OSR/Visma Business er jo fleksibilitet - giv dog adgang til DC data fra OSR 

 

Klaus

 

 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Approval har fået en flot udvikling - forsæt det gode job her

Umiddelbart - burde rapportering, opfølgning ligge i OSR/Approval , at lave dette i VDC er "ikke skybaseret udvikling"

 

Hvordan håndters - jeg sidder i feb og vil gerne følge op på manglende godkendelse fra januar og hvilke beløb pr. konto , det vedrører - forudsætning at jeg "pre konterer inden at jeg sender til godkendelse"

 

Idag skal jeg kigge i 2 rapporter(Excel rapport i VDC og i Apporval) og gennemgå de forskellige udestående og lave en manuel excel liste , som jeg skal forholde mig til.

 

OSR Sky - Approval Sky - kunne have løst dette problem på max 1 minut.

 

I er jo på ret vej - OSR fleksibel rapportering i skyen imod godkendelse i skyen , uanset om du bruger VB, VG,Visma.net ?

 

Klaus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"