Mine områder
Hjelp
amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Åpne oversikt vedlegg ordrehode

av amundsf (Oppdatert ‎12-04-2018 24:39 av amundsf )
Status: Stem - Vi vurderer!
Via vedleggfunksjonaliteten lagrer alle selgerne dokument på skaffevareordrer: Minimum bekreftelse fra kunde, eventuelt også andre dokumenter.

Knappen for å legge til vedlegg har hjulpet veldig. Gjør at alltid får knyttet vedlegget til ordreHODET og ikke ved feil til en ordreLINJE - noe som før knappen var veldig lett at skjedde.

Det som fortsatt kan være litt vanskelig for de som ikke er helt inne i det er å vise vedlegg på ordren: Hvis står på en ordrelinje og trykker på notat/vedlegg-knappen vises ikke noe dokument.

Det at kan legge til vedlegg/notat både til hode og linjer er god funksjonalitet for de som trenger det. Samtidig antar jeg at det er veldig mange flere som benytter vedlegg på hodet vs linjer?

Vårt ønske er derfor at det gjøres enklere å få frem notat/vedlegg for ordrehodet. Hvordan det løses opp til dere - men noen tanker/forslag:
- En egen knapp for vis ordrevedlegg?
- Utvide nåværende knapp for å legge til vedlegg med at hvis ordren har vedlegg så spørsmål om ønsker å vise eksisterende vedlegg - eller legge til nytt.
- Hvis trykker på notatknappen for en linje og denne ikke har notat/vedlegg
- spørsmål til bruker: Ønsker du å vise vedlegg til ordrehodet?
3 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Status changed to:

Hei,

 

Takk for ønsket. 

 

Til versjon 13 gjør vi noen forbedringer på vedlegg, blant annet at man skal kunne ha faste vedlegg på artikkel samt korrigeringer på eksisterende funksjonalitet. Lar denne ligge åpen slik at brukere kan like aktuelle ideer som de ønsker. 

 

Mvh

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av amundsf

For å presisere/forenkle:
Dette ønsket går på at bruker hjelpes i riktig retning hvis har markør på ordrelinje og skal se tilgjengelige notat/vedlegg på ordrehodet.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Status changed to:
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"