Mine områder
Hjelp
Anne Seljord
CONTRIBUTOR ***

Innstillinger av kolonner

av Anne Seljord
Status: Åpen

Vi har kunder som ønsker å få til valg av kolonner og kolonnebredder i skjermbildet til godkjenning av fakturaer. Når kommentarfeltet er på så er det noen kolonner som blir skjult bak dette feltet. Det er veldig upraktisk. Er det en ting som kan gjøres i nærmeste fremtid?

6 Kommentarer
av Frank-Espen Kristoffersen

 

Jeg er helt enig i dette forslaget. 

Legger ved et bilde som viser utfordringen.

For brukere som skal legge inn prosjekt og samtidig ønsker å ha fremme "Kommentar og data" fanen blir dette ikke bra.

Kan løses med å bruke zoom i nettleseren - men da blir det meste for smått til å leses.

 

Skjermbilde Approval.png

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Dette er et sterkt ønske fra oss også! Det hadde fint å ha mulighet til å samle all ønsket informasjon på regnskapslinjene, ikke ha det oppdelt mellom "kommentarer og data" og regnskapslinjene. Det er også ønskelig at kommentarfeltet er en fast del av bildet, ikke et valg, da flere går glipp av viktige kommentarer når den ikke er oppe. 

AnneSeljord
CONTRIBUTOR *
av AnneSeljord

Ja dette gjelder dokumenter sendt fra Approval.

Anders Berdahl
CONTRIBUTOR **
av Anders Berdahl

Hei, Visma.

Noe nytt å melde her?

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av amundsf (Oppdatert ‎10-11-2021 12:49 av amundsf )

Ser at Visma har satt denne til status trenger informasjon. Hva er der dere trenger informasjon om? Hvis det er noe som er uklart så greit å spørre? 😉 Sjøl syns jeg både trådstarter og Frank-Espen Kristoffersen oppsummerer godt.

 

Å få gjort noe med dette er viktig! 

Når man ikke kan justere på bredden for kolonnene så går det kraftig utover brukeropplevelsen. 

 

Vi opplever tallfelter som har breeeeeie kolonner, mens tekstfeltet blir smale. Å endre på dette hver gang gidder man til slutt ikke - også ender det med at man overser potensielle feil. 

av Kajsa Mathisen
Status changed to: Status: Åpen
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"