for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei
Vi får ikke tatt ut rapporter vi trenger fra Visma net. Vi ønsker å måle og ta ut statisikk.
Rapporten vi ønsker må kunne vise hvilken godkjenner som har faktura på flyt, hvor lenge den personen har hatt faktura på flyt, hvilken leverandør, beløp og faktura dato.
Sånn det er nå, så har vi en rapport under "oppgaveoversikt" som gir oss hvilken godkjenner som har fakutraen og hvilken leverandør det er. Men der finner vi ikke beløp og faktura dato, kun dato vi mottok faktura og når den er sendt på flyt. Det betyr at en gammel faktura kan se ny ut dersom vi mottok den lenge etter faktura dato.
Vi har også rapport under "prosessoversikt" som viser beløp. Disse skulle vært kombinert for å kunne brukes.
Dette er ekstremt viktige punkter for et faktura behandlingsprogram og jeg har aldri før sett at det ikke er mulig å ta ut en sånn rapport i forbindelse med månedsavslutning for å kunne purre på godkjennerne.
Ellers syns jeg at endringen i betaversjonen med at godkjennerne skal kunne godkjenne faktura uten å måtte åpne dokumentet er feil retning å gå. Hensikten med godkjenning er å kontrollere det en får tilsendt.
Håper at dere ser dette innlegget og at det vil bli tatt med i vurdering, da jeg tror dette er noe alle faktura behandlere trenger for oppfølging av faktura på flyt.
Ta gjerne kontakt om noe er uklart.
Laila Gilje
laila.gilje@kvernelandbil.no
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.