Mine områder
Hjelp
Henning Grindstuen
CHAMPION *

Banksaldo i Visma Business (via Visma.net Autopay)

av Henning Grindstuen
Status: Implementert

Antar at det med Visma.net Autopay vil være mulig å kunne vise disponibel saldo i Visma Business. Foreslår at dere prioriterer å få på plass dette i neste versjon av VB.

6 Kommentarer
av Ramon H. Iversen
Status changed to: Status: Åpen

Pr. i dag er det saldo via kontoutskrift det beste vi kunne ha tilbudt, gitt at firma har valgt å benytte elektronisk kontoutskrift. Med kommende endringer i banksektoren (PSD2) vil det åpne seg andre muligheter. 

av Ramon H. Iversen
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Det hadde vært interessant å høre hva andre brukere syns om dette. Stem hvis du syns dette er en god idé.

arildk
PARTNER
av arildk

Det hadde vært interessant å få banksaldo inn i Visma Business, men fra et regnskapsbyrås synspunkt så ville det være enda mer interessant om kundene våre fikk tilgang til banksaldo direkte i AutoPay

av Ramon H. Iversen

Det ble nylig lansert en versjon av Visma.net AutoPay der man får tilgang til saldo i blant annet godkjenningsbildet i Visma.net AutoPay. Les nyhetsartikkel for mer info.

 

Ønskes likevel tilgang til saldo fra Visma Business?

 

Screenshot_4.png

 

 

 

 

Henning Grindstuen
CHAMPION *
av Henning Grindstuen

Dette fordrer at man har lastet opp betalinger til Visma.net Autopay først. Dersom man hadde mulighet til å velge ut enkelte poster i denne bunten for å remittere disse, hadde det vært greit med saldo kun her. Det kan man ikke i dag - man må sende hele bunten til betaling. Dette hadde for øvrig gjort at kundene selv kunne gått inn og plukket hva de ville sendt til betaling. Ansatte kan gå inn og sjekke saldo uten at betalinger er lastet opp, på administrasjonsfanen, hvis de har tilgangen Autopay Accountant, men da må man logge seg inn i Visma.net Autopay for å sjekke. Jeg kunne tenkt meg å se saldo i betalingsformidlingsbildet i Visma Business.

Gunn Herstad
VISMA
av Gunn Herstad
Status changed to: Status: Implementert
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"