for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Eg har nettopp vore i møte med Sparebank1 der vi har diskutert bankavstemming.
I dag er det slik at eg hentar ut ei fil frå banken når månaden er omme og køyrer bankavstemming mot denne. Banken spør meg kvifor eg ikkje hentar ut banktransaksjonane via Autopay og køyrer kontinuerleg avstemming der.
Support seier følgjande:
Saken er det at for de fleste ERP i Visma er ikke AutoPay brukt til bankavstemming enn så lenge. Det er kun Visma eAccounting som har en god løsning for dette pr i dag (bruk av formatet VAS, Visma Account Statement). Så antar det er disse banken har tenkt på i sitt utsagn til deg.
Det ligger på planen at en sømløs integrasjon mellom AutoPay og Finale Avstemming skal utarbeides, men dette er dessverre ikke på plass i dag.
Denne nye forma for bankavstemming er noko andre system tilbyr, og vi som bruker Visma forventar sjølvsagt mykje av dataleverandøren vår. Dette er ein funksjonalitet som eg synest er veldig naturleg kjem veldig snart.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.