avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Fredrikmt
CONTRIBUTOR ***

Direkte innsending av kvitteringer/bilag til Visma Financial.

av Fredrikmt
Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker mulighet for direkte innsending av kvitteringer/bilag til Visma Financial. Mulighet for å kunne utføre kjøp for så å ta bilde av kvittering og sende dette direkte til Visma Financial. 

Jeg ser andre programmer tilbyr en App hvor du kan ta bilde av kvitteringer og sende dem til en gitt e-post i regnskapet. Da kan regnskapsfører plukke opp bilaget og bokføre det etter at det er blitt hentet fra innboks. Sånn som det er nå, så kan vi ikke dra PDF direkte fra Outlook (etter skanning, filen må mellomlagres) og vi må lagre for hver linje vi bokfører, for så å dra over kvittering. Dette er veldig tungvint.

1 Kommentar
av Magnus Reintz -
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei,

Du kan benytte appen Visma Scanner til å ta bilde av fakturaer. Hvis du velger "AutoInvoice" inne i appen så sendes bildet til tolking i AutoInvoice og derfra går det videre til fakturainnboksen i Visma.net Financials.

Dersom det er kvitteringer for utlegg som den ansatte skal ha refundert, kan du benytte appen Visma Employee. Da går bildet til godkjenning hos leder før det betales ut til den ansatte. Det overføres også til regnskapet etter utbetaling.