avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
PARTNER

En innstilling for å velge bort linjesplitt ved innlesing EHF

Status: Løst

Hei, 

Kunne det vært en tanke å definere linjesplitt ved innlesing av EHF utifra en innstilling på leverandøren? Mange vil ha splitt pr ordrelinje slik som det er i dag, men noen vil også kontere pr avgiftskode. At standard er linjesplitt pr produkt som det er idag, men at det ligger et valg om å splitte pr avgiftskode/avgiftssats og et valg om å lese inn kun en linje? 

Mvh

Aina Gutvik

6 Kommentarer
VISMA
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

For å sikre best mulig oversikt over hvilke ønsker og idéer flest ønsker, er det viktig å se hvor mange som har de samme behovene. Oppfordrer derfor alle til å stemme om de synes dette er en god idé

PARTNER

Det er jo håpløst når man får 50 linjer på en faktura, man får jo like mange transaksjoner.

CONTRIBUTOR *

I got 99 problems and fifty lines

CONTRIBUTOR **

Noe fremgang i denne saken? 

CONTRIBUTOR **

Enkelte leverandører har mange unødvendige linjer på sine faktura, og hovedbok blir svært lite oversiktlig.

Jeg ønsker meg en rutine for enklere å sammenslå linjer.

VISMA
Status changed to: Status: Løst

Vi planlegger at vi lanserer løsning for dette i versjonen som er tilgjengelig 16 desember. Forsøker å legge ut en artikkel( brukertips i løpet av uken), så blir det gått gjennom på versjonswebinar til uken