Mine områder
Hjelp
Andreas Frivåg
CONTRIBUTOR **

Knytte hele innkjøp/faktura til prosjekt og prosjektoppgave

av Andreas Frivåg (Oppdatert ‎25-03-2022 14:43 av Runar_Gulbrandsen VISMA )
Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Alle linjer i innkjøp / inngående faktura må merkes med prosjekt og prosjektoppgave. Det hadde vært veldig tidsbesparende om man kunne merke alle linjer med samme prosjekt og oppgave. Det er ofte store ordrer til samme prosjekt, og det tar mye tid når man må merke prosjekt og oppgave på hver enkelt linje. 

7 Kommentarer
LukasBecker_
PARTNER
av LukasBecker_

Jeg er helt enig her. Det hadde vært veldig tidsbesparende dersom det fantes en "knapp"  for "inkluder alle rader" eller noe lignende. 

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
av Kjetil Vikse Moen

Tror det finne flere tilsvarende ønsker her

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Akseptert - Ikke Planlagt
 
KariNostbakken
CONTRIBUTOR **
av KariNostbakken

Har dere noe estimat for når denne kommer på plass? 
Vi har denne funksjonen i eksisternede ERP system, men er i gang med å bytte over til Visma nå. Tror det vil bli en kjempeutfordring for våre ansatte om dette ikke er på plass. 

av Kjetil Vikse Moen

Når dere lager denne funksjonen må dere også sørge for å få lagt lagersted i ordrehode samtidig. Slik at en kan angi lagersted i ordrehode og få arvet det ned på linjene. Samme funksjonalitet også på lagersted mao.

KariNostbakken
CONTRIBUTOR **
av KariNostbakken

Nesten er år siden denne ble akseptert. Har dere en formening om når dette vil komme på plass? 

Dette burde være opplysninger man la inn i innkjøpshode, på lik linje med leveringsdato. Men med mulighet for å overstyre på linjenivå. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"