Mine områder
Hjelp
Stig Torp
PARTNER

Miljøavgifter og andre særavgifter på salgsordre

av Stig Torp
Status: Akseptert - Planlagt

Flere kunder ønsker at det skal være mulig å knytte opp miljøavgifter og andre særavifter.

 

pr idag er dette ikke mulig, og eneste alternativet, er å legge inn dette manuelt som en egen separat ordrelinje

(manipulering av dette i blanketter ved hjelp av attributter, er mulig, men ehf fakturaen blir feil)

 

Flere av kundene våre ønsker at det skal være mulig å knytte opp spesialavgifter på Vare/Vareprofil/Vareprisgruppe slik at dette beregnes automatisk og legges til på ordrebekreftelser og faktura.

 

@Filip_PMData , @magnusalex , @Silje Skaug Syvertsen - Har ikke dere også flere kunder som ønsker dette?

 

 

 

9 Kommentarer
AndreasS1
CHAMPION **
av AndreasS1

Enig, en del likt som i denne saken Automatiseringsplan for varer - Visma Community

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Akseptert - Planlagt
 
Atle Næss
CONTRIBUTOR **
av Atle Næss

Når kan vi forvente å få dette på plass?

AndreasS1
CHAMPION **
av AndreasS1

Jeg tipper 3 år. 

 

115 ideer som ligger i "akseptert ikke planlagt", relativt kompleks sak å løse på en god nokk måte.

 

av Runar_Gulbrandsen

SIGMA-31373

Atle Næss
CONTRIBUTOR **
av Atle Næss

Mulig jeg ikke er helt med, men hva menes med SIGMA-31373?

av Runar_Gulbrandsen

Hei @Atle Næss 🙂

 

Dette er bare et internt saksnummer hos oss, slik at vi har kontroll på hvilken sak som ønske er koblet mot. 

 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar

Wenche Fagerbekk
CONTRIBUTOR *
av Wenche Fagerbekk

Hvar er status på denne saken?

 

 

av Runar_Gulbrandsen

Hei @Wenche Fagerbekk 🙂

 

Denne saken jobber utvikling på akkurat nå og er planlagt lansert i løpet av april i år. Nøyaktig dato har vi ikke akkurat nå, men følg med både på nyhetsartikkelen vår og på dette ønsket, så får dere tilbakemelding på når dette kommer. 🙂

 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar Gulbrandsen

Product Lead - Visma.net ERP

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"