Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Reiseregningsnummer på bokføringer fra expense/lønn

av Anonymous
Status: Implementert

Ønsker at reiseregnings id fra expense vises på transaksjoner i Financials (i tillegg til kjøringsnummer fra lønn) slik at man lettere kan finne tilbake til reise/utlegg

2 Kommentarer
OleNoer
VISMA
av OleNoer
Status changed to: Status: Implementert

Dette er løst i ny integrasjon med Visma.net Expense som man kan teste som pilot etter 5. september. 

av Hege Felumb Nerli

Denne ideen sendte jeg inn som ansatt i ett firma som benyttet Visma lønn/Expense og Financials.

Nå jobber jeg som ERP konsulent og får stadig spørsmålet fra våre kunder som har Financials - de ønsker reiseregningsnummeret fra expense inn i hovedbok. Disse kundene benytter nå Payroll.

 

Det oppleves som tungvindt å finne reiseregninger tilhørende en hovedbokspostering i Financials. Man opplever relativt ofte at budsjettansvarlige ikke klarer finne reiseregningen tilhørende en postering. I tillegg har revisjonsselskapene tilgang til systemet, plukker ut en linje - som de vil se grunnlaget for. I endel tilfeller er det ikke enkelt å finne dette - hadde det vært referanse til reiseregningsid kunne både en budsjettansvarlig og en revisor selv finne reiseregningen, i tillegg til at det hadde vært mye enklere for regnskapsavdelingen.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"