Mine områder
Hjelp
HeidiPab
CONTRIBUTOR ***

Slette flere linjer/oppgaver samtidig

av HeidiPab
Status: Ikke prioritert

Savner generelt en mulighet til å slette flere linjer/oppgaver samtidig.

 

Eksempelvis under status for timelister.

Vi henter inn timer fra et eksternt system. Denne integrasjonen krever at en del ting stemmer overens. Selv om man har en sjekk liste kan det finnes feil. Etter retting må listene hentes inn på nytt.

Vi har en reset knapp slik at det ikke skal bli dobbelt føring, men dette fungerer ikke maksimalt, men dette kan løses enkelt ved at status "på vent" linjene/oppgavene kunne merkes alle og slettet alle i en gang. (skulle også ønskes det fantes en eklere måte å endre fra "klargjort" til "på vent") 

 

Det er også flere steder hvor det kunne være greit å ha mulighet til å merke alle og slette eller gjøre andre felles oppdateringer.

 

Mvh Heidi Pabsdorff

3 Kommentarer
Helge Bjørneseth
CHAMPION *
av Helge Bjørneseth

Generelt i ERP kan du markere en linje, holde nede SHIFT og trykke deg opp/ned med piltastene for å markere flere linker.

 

Da blir det slik:

Screenshot 2021-05-11 at 11.36.16.png

HeidiPab
CONTRIBUTOR ***
av HeidiPab

Hei,

 

Ja det går generelt. 

 

I eksemplet derimot må man inn på hvert bilag for å slette. Mulig det går an å merke flere bilag, men man har ikke mulighet til å slette i bildet status for timer. Jeg tenker spesielt her at man kunne ha denne muligheten og eventuelt andre steder hvor man må trykke seg inn et sted for å gjøre endringer/slettinger.

Så lenge man ikke har oppdatert vil jo det være en mulighet uansett hvor man er kunne gjøre endringer før man oppdaterer/behandler.

 

Mvh Heidi

 

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Ikke prioritert

Hei Heidi 🙂

 

Vi takker for ditt innspill. Dette ønske vil dessverre ikke bli prioritert da det ikke har fått nok stemmer/likes. 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar Gulbrandsen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"