Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
PARTNER

Vise komponenter til Pakkevarene på SO blankett, plukkliste (fra leveringsbildet) og pakkseddel

Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker at komponentene til pakkevaren kommer med på pakkseddelblanketten og Salgsordreblanketten. 

Det er ønskelig å ha den med på disse blankettene da kundene ønsker å se hvilke varer de får, og for at lagermedarbeidere skal kunne enklere plukke de rette varene. 

4 Kommentarer
VISMA
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

For å sikre best mulig oversikt over hvilke ønsker og idéer flest ønsker, er det viktig å se hvor mange som har de samme behovene. Oppfordrer derfor alle til å stemme om de synes dette er en god idé

PARTNER

Liker Hans Ola sitt forslag, men jeg mener at det må være valgfritt.

Jeg har kunder som ønsker at BARE pakkekomponentene skal komme fram (både lagerførte og ikke-lagerførte varer)

Har andre som ønsker at BARE Pakke-Hodet skal komme på blanketter eksternt, men kun pakke-linjene skal vises internt

Noen kunder ønsker også at PAKKEHODET ikke skal vises i det hele tatt på blanketter (brukes kun for rask innleggelse av ordrelinjer for å ikke glemme noe.) Bare linjene.

CONTRIBUTOR *

Vi følger Stig Torps ønske da dette er slik vi i utgangspunktet også trenger det, pr dato har vi valgt å ikke bruke hoved nummer/pris, kun komponent, slik at kunden kan se hvilke deler han får, men ikke komplett produkt. I vår tidligere Visma Business hadde vi det slik at hovedvarenummer med komplett pris lå på toppen med komponentene under med komponent pris.

Vil anbefale at dere tester å lage en pakkevare som ikke er lagerført. Denne fungerer til dels slik ønsket her er beskrevet. Ordre vil vise Pakkevaren, plukkliste vil vise komponenter. Ikke lagerført pakkevare produseres ikke slik som lagerført pakkevare krever.

Ta gjerne kontakt på vnkonsulent@visma.com for bistand (betalbar tjeneste)

Mvh 

Petter Johansen