for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Bakgrunn:
I dag fakturer Visma, via partnere, oss sluttbrukere kvartalsvis på forskudd for alle brukere med rollen "Expense Regular User", uavhengig av faktisk bruk. I tillegg til dette kreves det 30 dagers oppsigelsestid for denne typen brukerrolle.
Dette innebærer i praksis at vi kan risikere å måtte betale for ansatte i 4 måneder etter at de har sluttet hos en av våre sluttkunder. Dette mener jeg er uholdbar lisenspolitikk i 2019. Når no Visma skal begynne å ta betalt for Payslipp (som de alltid har fremhevet som gratis), så mener jeg at det er tid for et lite opprør på denne lisenspolitikken. Så stem i vei 🙂
Mitt forslag er som følger:
Visma og partnere kan kun fakturere for faktisk bruk av Expense. På samme måte som for Autopay, Autoinvoice og andre applikasjonar kan Visma kun fakturere per refusjonskrav. Alle brukere som er tildelt rolle som "Expense regular user", men som ikke har brukt systemet i perioden skal ikke koste noe.
Denne faktureringen skal skje per måned og etterskuddsvis.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.