Mine områder
Hjelp
Marianne R E
CONTRIBUTOR ***

Prosjekt på utlegg via mobil App

av Marianne R E
Status: Stem - Vi vurderer!

Vi ønsker mulighet til å legge inn prosjekt på utleggene som blir lagt inn via appen. De ansatte har alle mobil og bruker app, men pr. i dag må de i tillegg bruke pc evt. nettleser på mobil for å legge inn utlegg pga. krav om prosjekt.

4 Kommentarer
Jonas Holm
CONTRIBUTOR *
av Jonas Holm

Hei,

Når vil dette bli prioritert slik at en kan bruke App fullverdig ift. hva en finner på nettløsningen?

Jeg har flere kunder som enten har sluttet eller vurderer å slutte å bruke Visma.net pga. deres dårlige App funksjonalitet ift. hva som finnes i nettløsningen-

Det er mange kunder som kun bruker App og ikke alle av deres ansatte har tilgang til PC, og dermed blir dette veldig knotete når ikke det likt i appen.

Så få på godkjenner, avdeling, prosjekt, etc. Samt legg til km-godtgjørelse slik at det er enkelt å selge dette produktet videre.

Håper på en rask løsning her og prioritering!

Jane
CONTRIBUTOR **
av Jane

Vi bruker idag Project Management og Expense er knyttet opp mot denne, vi ble skuffet når vi så at Expense appen ikke har mulighet til å legge inn prosjektnummer som da går inn i Project Management. Når dere selger en løsning som lover at Expense er knyttet opp mot Project Management som er et prosjektstyringsverktøy ville det vært en fordel at det var en helhetstenking at mobilappen Expense har samme mulighet som pc versjonen til å legge inn prosjektnummer. 

av Kjetil Vikse Moen

Det å ikke kunne sette prosjekt via app er savnet av flere kunder som bruker Project Accounting i Visma.net. Håper dere kan få dette på plass snart ja.

Marianne Sletner
CONTRIBUTOR **
av Marianne Sletner

For oss er det også viktig å ha mulighet til å kontere på Aktivitet, i tillegg til Prosjekt. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"