for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
I dag blir det lagt inn en default-verdi på tidsfrist/sluttdato som er en måned frem i tid. Det gir mange misvisende datoer og fremdrifts-% i Visma PM.
Jeg ser ingen god grunn til at det skal legges inn en default-verdi som er 30 dager frem i tid, slik det gjøres i dag. Jeg ser derimot ulemper hvis denne default verdien blir stående og ikke er reell.
Slik det er nå, så må vi lære opp alle som oppretter salgsprosjekter og prosjekter til å slette default-verdien som legges inn, for at vi ikke skal få misvisende verdier på prosjektene våre. Da er det bedre at default-verdien er blank inntil en bruker legger inn noe som er reelt.
Under listevisning i menyvalget Prosjekter, så vises fremdrifts-% som en standard kolonne. Når Visma legger inn en default-verdi på sluttdato/frist, så får vi nå mange misvisende visninger av fremdrift i listen som ikke er reell.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.