Mine områder
Hjelp
Arthur Kvalheim
CHAMPION ***

Rapport over datoer per ansatt i en periode, som ikke er merket fullført

av Arthur Kvalheim (Oppdatert ‎30-08-2020 18:41 av Arthur Kvalheim )
Status: Stem - Vi vurderer!

Jeg ønsker å få til en rapport i rapportgeneratoren, som lister opp alle ansatte nedover, og viser alle datoer i en periode (for eksempel forrige uke) i kolonner, og så viser om dagen er markert fullført eller ikke. Den skal brukes til å følge opp at ansattes timeføring er komplett.

 

Jeg får det nesten til i rapporten Økonomi-->Ansatte-->Brukeranalyse, men mangler filteret eller verdien Dag fullført. Kan vi få inn Dag fullført i denne rapporten?

 

(Jeg finner verdien Dag fullført i to andre rapporter i generatoren, men disse rapportene gir meg ikke det jeg er ute etter.)image.png

2 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Arthur Kvalheim
CHAMPION ***
av Arthur Kvalheim

Takk. Rapporten i brukertipset over gir meg nesten det jeg vil ha, men den viser vel ikke datoer per ansatt for dager uten timer. Og da får jeg ikke kontrollert om alle faktisk har ført timer, og markert dagen som fullført.

Det jeg gjør nå er å manuelt bla gjennom hver ansattes timeregistreringsbilde, og se om kalenderen deres til høyre er grønn. Jeg kunne gjerne tenkt meg den oversikten på en eller annen måte i én rapport for alle ansatte:

 
 
 

image.png

 



Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"