Mijn Communities
Help

Werkgeversverklaring via E-dossier

26-10-2021 08:56 (Bijgewerkt op 09-10-2023)
  • 7 Antwoorden
  • 6 kudos
  • 3564 Weergaven

Het genereren van een werkgeversverklaring met Visma.net HRM - E-dossier incl. de handleiding.

Bijgaande de nieuwe versie maart 2023.

Opmerkingen
watsina
CONTRIBUTOR *
door watsina

hoe krijg je sjabloon werkgeversverklaring 2023 in E dossier?

T de Bruin
CONTRIBUTOR *
door T de Bruin (Bijgewerkt ‎16-11-2023 13:29 door T de Bruin )

Ik ben ook benieuwd hoe het sjabloon in het e-dossier komt? Bij punt 4 kan ik namelijk niet kiezen voor een werkgeversverklaring. @MikeChin @Machella van Lemmeren 

Igor Dijkstra
CONTRIBUTOR ***
door Igor Dijkstra

Dag @watsina @T de Bruin 

Wij hebben het volledige proces van aanvraag door de medewerker tot een melding naar de medewerker dat de verklaring in het e-dossier is geüpload, ingebouwd in workflow plus. Het systeem upload het dan in het e-dossier en de medewerker krijgt automatisch een melding.

We hebben er ook voor gekozen om het volledig te digitaliseren zodat papier bespaart blijft. Mochten jullie interesse hebben hoe we dit hebben ingebouwd, kunnen we daar online een keer over sparren. 

T de Bruin
CONTRIBUTOR *
door T de Bruin (Bijgewerkt ‎16-11-2023 14:21 door T de Bruin )

Hi @Igor Dijkstra dank voor je snelle reactie. Ik zie even geen artikel over hoe we dit met workflow plus kunnen inregelen. Heb jij een link naar een artikel? 

Ik kan dus het document van de verklaring niet toevoegen aan de workflow.

Igor Dijkstra
CONTRIBUTOR ***
door Igor Dijkstra

Dag @T de Bruin 

Geen idee of er een artikel van is, ik werk zelf niet bij Visma dus ben daar niet helemaal in thuis. Maar ik wil het je best meenemen in hoe je het kan inrichten. Mocht je dat willen, stuur mij gerust een mail naar igor.dijkstra@idconsultants.nl

Salden
CHAMPION *
door Salden

Hallo @Igor Dijkstra,

Als wij de bedragen genereren via het sjabloon in het Word document dan staan er in eerste instantie onleesbare tekens. Door op F9 te klikken springen deze tekens om in bedragen. Ik vraag me af of jullie dit probleem ook hebben of dat jullie een manier hebben gevonden om het te omzeilen en er direct getallen zichtbaar zijn. Verder moet bij ons een contract voor bepaalde tijd moeten worden ondertekend door de directeur en een kan een contract voor onbepaalde tijd worden ondertekend door HRM. Dat laatste is denk ik wel op te vangen in een workflow of niet?

Mvg,

Oscar Salden

Igor Dijkstra
CONTRIBUTOR ***
door Igor Dijkstra

Dag @Salden 

Zover ik weet is het niet mogelijk dat de bedragen automatisch goed staan, dit vergt een handmatige actie.

Je kan in de workflow inderdaad ondervangen naar welke rol de ondertekening gaat. Daarnaast is het misschien interessant te werken met ondertekenings tags, zodat je kan werken met een goedkeuringstaak in plaats van dat iemand het document moet uitprinten en weer inscannen. Mocht je daar vragen over hebben, het verzoek je vraag even op de mail te zetten.

Actieve onderwerpen