om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Om te voorkomen dat de Beaufort/Citrix connectie na een korte periode van inactiviteit wordt verbroken, moet een aanpassing in de browser worden doorgevoerd. Dit betreft het toevoegen van de url “hosted.youforce.com” aan de lijst “Always keep these sites active” (of vergelijkbaar).
Hieronder staan de benodigde stappen per browser beschreven. Hierbij gaan we uit van de Engelstalige browsers, de benamingen in de Nederlandse browsers zijn uiteraard anders (maar inhoudelijk identiek).
In Firefox moet de sleepmodus worden gedeactiveerd op browser niveau en niet op url niveau.
Hallo @Frank JHM Poell ,
Dank je wel voor het delen van dergelijke tips! Werkt dit alleen voor hosted.youforce.com, of ook voor mijn.youforce.com? Of zit op de tweede een ander soort time-out?
Hoi @Raymond_de_Rozario , dat is niet nodig want voor die url werkt het inderdaad anders.
Dank je wel @Frank JHM Poell
@Frank JHM Poell Goedemorgen,
Wij werken met Edge en hebben de genoemde stappen gevolgd (zie printscreen) echter wordt de Citrix connectie bij mij en collega's nog steeds verbroken na een korte periode van inactiviteit.
Heb je hierin nog tips om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt?
Groet, Yorick
Goedemorgen @Frank JHM Poell ,
Weten jullie of het mogelijk is deze instelling ook centraal te distribueren is of dat de gebruikers dit zelf moeten doen?
Dit bepaald voor ons wie en hoe ik dit intern dien te melden.
Ik hoor het graag!
Hoi @Yorick : voor de meeste klanten heeft deze instelling het probleem verholpen. In het geval dat je dat nog niet gedaan hebt, neem aub even contact met de Servicedesk. Dan kunnen we langs die weg onderzoeken wat er bij jullie nog speelt.
Hoi @BertvandenOever, deze instelling kan centraal met behulp van group policies worden ingeregeld.
Dank @Frank JHM Poell Ik ga dit zo intern uitzetten.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.