Mijn Communities
Help

Quick guide Specificatie Manager

01-01-2021 01:00 (Bijgewerkt op 13-03-2024)
  • 4 Antwoorden
  • 2 kudos
  • 1776 Weergaven

Met Specificatie Manager (ook wel RSM genoemd)  kun je zelf de salarisspecificatie (het werknemersexemplaar) en de jaaropgaaf vorm geven. Gebruik hiervoor onze Quick guide:

 

Opmerkingen
Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Rene Gravemaker 

Hoe kan ik het kavelnummer verwijderen op de plek waar het standaard staat?

en evt ook het ceanr instellingsnr kostenplaats regnr wat ervoor staat.

Nu staat het boven de Adres werknemer (of in het blok Adres werknemer)

 

MarianneMarsman_0-1718696143143.png

 

Bram Settels
VISMA
door Bram Settels

@Marianne Marsman 
Van belang zijn hierbij de actieve hoofdblokken “Kenmerk” en “Kenmerk1”.
In de hoofdblokken kunnen diverse kolommen worden gedefinieerd.
Voor 1 kolom kunnen meerdere kolomregels worden geformuleerd.

- In Specificatie Manager selecteer je de desbetreffende lay-out.
- Klik op bewerken.
Op deze pagina zie je bij “Naam hoofdblok” aan de rechterzijde welke hoofdblokken actief zijn.

- Klik in de lijst rechts op het hoofdblok “Kenmerk” (of “Kenmerk1”).
- Vervolgens kun je zien hoeveel kolommen voor dit hoofdblok zijn gedefinieerd.
Klik hiervoor op het veld naast “Kolom”.

Voor iedere kolom kunnen er meerdere regels zijn vastgelegd. De kolomregels staan altijd onder elkaar (verticaal).
In jouw situatie zal er binnen 1 kolom een kolomregel zijn vastgelegd met Code “Identificatie” en Deel “Waarde”.
Voor het kavelnummer (Code “Kavelnummer”) zullen er 2 kolommen zijn aangemaakt: kolom 1 (regel 1) voor de omschrijving en kolom 2 (regel 1) voor de waarde.
Wil je binnen een kolom een regel verwijderen dan dien je hiervoor op het minteken te klikken.

Op pagina 12 en 13 van de Quick Guide worden bovenstaande onderdelen nader beschreven aan de hand van afbeeldingen.

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Bram Settels 

Kenmerk (rechtsboven op de strook) en Kenmerk1 (linksboven op de strook) staan op een hele andere plaats op de strook dan het adresblok. en bij kenmerk en kenmerk1 heb ik geen kavelnummer geselecteerd.

 

De regel met het kavelnummer lijkt in het adresblok te staan, maar daar kan ik niets wijzigen.

 

 

MarianneMarsman_0-1718723792160.png

 

Bram Settels
VISMA
door Bram Settels

@Marianne Marsman Zou je hiervoor een ticket in 4Me willen aanmaken? Dan kunnen we even de inrichting beoordelen.