Minun alueeni
Apu
Anonymous
Entinen jäsen

Bugi keskeneräisissä laskuissa

tekijä Anonymous (Päivitetty ‎18-12-2020 12:38 ( )

Olen tehnyt laskuja, jotka olen jättänyt vielä keskeneräisiksi. Niihin on tallentunut eräpäiväksi se päivä, jona olen laskun alunperin tehnyt. Kun nyt myöhemmin olen muokannut laskua ja siirtänyt eräpäivän tulevaisuuteen, tallentanut ja lähettänyt laskun, käy ilmi, että eräpäivä on kuitenkin sama vanha. Järjestelmässä on siis selkeä bugi. Tästä on koitunut paljon harmia, kun olen joutunut tekemään hyvityslaskuja ja uusia laskuja. 

 

Käyttöliittymä on myös muutoin tosi hankala käyttää uudistuksen jälkeen. Kun haluan tulostaa useita laskuja, täytyy jokaisen kohdalla skrollata listaa alas, koska sivu päivittyy jokaisen tulostus-painalluksen jälkeen sivun ylälaitaan. Tosi rasittavaa. Myös laskuja tehdessä täytyy olla tosi tarkkana, mitä nappia painetaan tuotetietojen kohdalla, jottei joudu tekemään turhaa työtä.

 

Myös laskun preview on täysin turha laskun vireissä, koska siinä ei näy pitkät teksin pätkät, vaan ne korvautuvat "..."-merkeillä. Jää täysin auki, onko laskussa varmasti kaikki olennaiset tiedot mukana vai eivät. Tämän voi sitten tarkistaa vasta lähettyä laskun pdf:ää tarkasteltaessa. Jos ette voi laittaa laskua 100%:sti vastaavaa pdf-previewtä, niin laittakaa please edes tekstiversio, jossa näkyy kaikki laskulle tulevat tiedot tekstinä. Preview tässä kohdassa on informaatioltaan nolla ja siis täysin turha.

 

Suurin ongelma verkkolaskut.fi:ssä on kuitenkin se, etten voi saada yhdellä napin painalluksella kaikkia vuoden laskuja kerralla, vaan minun täytyy painaa tulosta-nappia jokaisen laskun kohdalla erikseen. Kun painan kaikki vuoden 200 laskua, minulla menee siihen yksi työpäivä. Aivan älytöntä. Tähän olette jo ilmoittaneet, ettei parannusta ole tulossa, minkä kyllä olen jo kertonut kaikille järjestelmää harkitseville jo tiedoksi....

 

aj

1 VASTAUS1
Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Hei!

 

Kiitos palautteestasi. Ikävää ettei uudistus ole ollut mieleesi. Asiakaspalaute on ensisijaisen tärkeää palvelua kehitettäessä, ja olemme tehneet jo nyt paljon muutoksia ja ohjelmaa tullaan kehittämään vielä jatkossa lisää.

 

Esikatselunäkymä ja lopullinen laskutuloste eivät tosiaan vielä täysin vastaa toisiaan. Näitä tullaan kuitenkin työstämään, ja tavoitteena on saada uudistuneesta palvelusta entistäkin parempi. Halutessaan laskua voi tarkastelle pdf:nä myös ennen sen lähettämistä, ja tarvittaessa muokata vielä tämän jälkeen.

 

Testasin myös itse tuon mainitsemasi eräpäivän siirron ja se toimii tällä hetkellä normaalisti, niin kuin sen pitäisikin. Jos ohjelma ei toimi teillä niin kuin sen pitäisi, ensiapuna voit tarkistaa onko käytössä selaimen uusin versio ja evästeet sallittu? Jos tämänkin jälkeen havaitset ohjelman toiminnassa jotain epänormaalia, voit lähettää tästä myös asiakaspalveluumme suoraan viestiä osoitteeseen helpdesk@passeli.com tai soittaa numeroon 09 3154 2036, niin voimme selvittää yhdessä mistä tämä johtuu.

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!