Mine produkter
Hjælp

Webinarkalender

af Kursusadministrationen (Opdateret ‎11-04-2024 14:47 af Kursusadministrationen VISMA )
Du kan via dette link tilgå vores nye kursus- og webinar univers og læse mere om alle vores aktuelle afholdelser, samt få et smugkig på hvilke andre kurser og webinarer, du kan glæde dig til.

 

Hvis du har spørgsmål eller ønsker til vores kurser og webinarer, må du meget gerne kontakte os på: kursus.enterprise@visma.com.

 

Herunder finder du en kalenderoversigt over de webinarer, der allerede er planlagt for 2024.

 

Webinarkalender for 2024

Dato Ugedag Navn Type Løsning Afholdelsessted
18. april Torsdag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
8. maj Onsdag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
14. maj Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
15. maj Onsdag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
11. juni Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
12. juni Onsdag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
13. juni Torsdag Tips og tricks til Visma Løn 45 min Visma Løn Online
17. juni Mandag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
8. august Torsdag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
13. august Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
16. august Fredag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
10. september Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
13. september Fredag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
16. september Mandag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
8. oktober Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
11. oktober Fredag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
11. oktober Fredag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
11. november Mandag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
12. november Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
18. november Mandag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
9. december Mandag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
10. december Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
12. december Torsdag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online

 

2 Kommentarer
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.