Mine produkter
Hjælp

Webinarkalender

af Kursusadministrationen (Opdateret ‎12-07-2024 15:23 af Kursusadministrationen VISMA )

Du finder nu vores kurser og webinarer som en integreret del af Customer Portal. Du skal være logget ind for at se det fulde udbud. Kom direkte til kundeportalen her >

 

Hvis du har spørgsmål eller ønsker til vores kurser og webinarer, må du meget gerne kontakte os på: kursus.enterprise@visma.com.

 

Herunder finder du en kalenderoversigt over de webinarer, der allerede er planlagt for 2024.

 

Webinarkalender for 2024

Dato Ugedag Navn Type Løsning Afholdelsessted
2. juli Tirsdag Sådan registrerer I arbejdstid i My Visma og Visma HR 45 min Visma Løn + Finans Online
8. august Torsdag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
13. august Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
16. august Fredag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
19. august Mandag Juridiske indspark - Løngennemsigtighed 45 min Jura Online
10. september Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
13. september Fredag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
16. september Mandag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
2. oktober Onsdag Juridiske indspark - Ferie og barsel 45 min Jura Online
8. oktober Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
11. oktober Fredag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
11. oktober Fredag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
4. november Mandag Juridiske indspark - Ansættelse og Opsigelse 45 min Jura Online
11. november Mandag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
12. november Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
18. november Mandag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online
9. december Mandag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn? 45 min Visma Løn Online
10. december Tirsdag Velkommen til Customer Care 1 time Visma Løn + Finans Online
11. december Onsdag Juridiske indspark - AI 45 min Jura Online
12. december Torsdag Hvad er der sket siden sidst i Visma Løn Finans? 45 min Visma Løn Finans Online

 

2 Kommentarer
Margit Schwartz
CONTRIBUTOR **
af Margit Schwartz

Hej 

Jeg har forsøgt at tilmelde mig "hvad er der sket siden sidst" Visma løn både den 13/2 og 13/3, men bekræftelserne lyder begge på d. 13/2 - er jeg mon tilmeldt 2 gange ?

 

Vh Margit 

af Kursusadministrationen

Hej Margit,

 

Du må meget gerne sende en mail til kursus.enterprise@visma.com, så undersøger vi det.

 

Rigtig god dag.

Bh. Rikke Madsen

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.