Mijn Communities
Help

Inloggen op de nieuwe community.

door Henk Harsevoort

Je hebt het vast gemerkt - we hebben een nieuwe community en daarbij is het inloggen ook aangepast.

Je kunt nog steeds gebruik maken van Visma Connect (en Visma Home) maar de oude koppeling naar de community is niet meer bruikbaar. 

Via https://community.youforce.com/ kom je op onze nieuwe community en druk je rechtsboven op log in. 

Let op: misschien ben je gewend om in te loggen met het @onyouforce account dat je gebruikt. Deze worden op de nieuwe community niet geaccepteerd. Je kunt gebruikmaken van je eigen organisatie e-mailadres. 

Er zijn in de vroege ochtend een aantal e-mails verzonden die een foutmelding geven bij het inloggen. Heb jij voor 08:45 uur een e-mail ontvangen? Dan geeft deze waarschijnlijk een foutmelding en kun je deze weggooien. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een nieuwe e-mail. Alle activatie e-mails na 08:45 uur werken wel. Lukt het je toch niet om in te loggen? Lees bovenstaande nog eens goed door. Lukt het dan nog niet, neem contact op met Henk Harsevoort (je kunt hem altijd een mail sturen op Henk.Harsevoort@Visma.com)

29 Opmerkingen
R Karssen
CONTRIBUTOR ***
door R Karssen

Hallo @Henk Harsevoort 

Ik ben ZZP'er en ga dan ook van klant naar klant. Toen de oude Community kwam had ik toegang gekregen op mijn eigen e-mailadres en dus niet op het e-mailadres(sen) van de klant(en). Dit om een vervuiling tegen te gaan van de accounts binnen de community.

Kan ik nu ook nog doorgaan via mijn eigen e-mailadres of moet ik nu steeds een nieuw account aanmaken bij elke klant.

Hans Vos Emmen
CONTRIBUTOR *
door Hans Vos Emmen

Ik ben ingelogd via Visma Home met het e-mailadres van mijn organisatie maar als ik de bovenstaande instructie volg en op "Log in" klik krijg ik daarna een "Toegang geweigerd" foutmelding.

Stef Oude Hendrikman
CONTRIBUTOR **
door Stef Oude Hendrikman

Hier dezelfde foutmelding, Toegang geweigerd, met organisatie e-mailadres.

Wbreuer
CONTRIBUTOR *
door Wbreuer

Ik krijg ook een foutmelding met Toegang geweigerd. Ik log in met het organisatie mailadres

Karin van den Burg
CONTRIBUTOR ***
door Karin van den Burg

Hier ook een foutmelding; toegang geweigerd.

door Annemarie van der Geest

Ik heb zojuist een nieuwe inloglink ontvangen, maar krijg dan deze foutmelding:

AnnemarievanderGeest_0-1751281692017.png

door Annemarie van der Geest (Bijgewerkt ‎30-06-2025 13:59 door Annemarie van der Geest )

@Henk Harsevoort 

Als ik nu inlog, ben ik ingelogd als een collega. Een collega van mij is nu ingelogd als wéér een andere collega...

Hier gaat iets niet goed....

AnnemarievanderGeest_0-1751284778782.png

door steven_koppenol

Bedankt voor jullie reacties! Dit heeft ons geholpen om de toegangsproblemen te herstellen.

Bij enkele gebruikers was er sprake van een verkeerd gevulde "nickname" voor de community. Je zat dus wel in je eigen account, maar werd met de verkeerde naam welkom geheten. Dat is nu ook opgelost.

@Annemarie van der Geest mocht je ergens tegenaan lopen, wil je mij dan een email sturen op steven.koppenol@visma.com?

Bedankt!

Han Niesten
CONTRIBUTOR ***
door Han Niesten

Ik heb nog steeds problemen met inloggen.

HanNiesten_0-1751292002675.png

Dat geldt ook voor mijn collega's Edwin Treffers en Ruben Molenaar.

Groet,
Han

door steven_koppenol

@Han Niesten ook jij en je collega's kunnen er nu in.

Edwin50
CONTRIBUTOR ***
door Edwin50

@steven_koppenol 

Goeiemorgen Steven,

Helaas lukt het mij nog steeds niet om in te loggen op de nieuwe community-site. Ik krijg onderstaand scherm als ik in wil loggen. Ik kom wel op de hoofdpagina. 

Edwin50_0-1751346277050.png

Kun je hier opnieuw naar kijken. Lees graag jouw oplossing.

M.vr.gr. Edwin Treffers

Joyce Kievit14
CONTRIBUTOR ***
door Joyce Kievit14

Hallo @Henk Harsevoort ik heb geen email gehad en kan nu met mn email adres niet inloggen collega's hebben wel een email ontvangen.

door steven_koppenol

@Edwin50 en @Joyce Kievit14 jullie kunnen er nu ook in. Ik hoor graag of het gelukt is.

Edwin50
CONTRIBUTOR ***
door Edwin50

@steven_koppenol Hallo Steven, ik kan nog steeds niet inloggen. volg nu het webinar en zie onderstaand beeld aan de bovenkant.

Edwin50_0-1751362221929.png

Ik kom nogmaals niet verder dan de hoofdpagina waarop ik dus niet "Groepen" en "Support" zie. Telkens als ik op de knop 

Edwin50_1-1751362300856.png klik wat al anders is dan in het webinar krijg ik dit scherm. 

Edwin50_2-1751362346665.png

Browser al afgesloten, cookies verwijderd etc. Niets helpt. Wat nu?

M.vr.gr. Edwin Treffers

Edwin50
CONTRIBUTOR ***
door Edwin50

@steven_koppenol Zojuist alles nog een keer afgesloten en opnieuw opgestart. Toen kreeg ik het inlogscherm waarin ik mijn emailadres en wachtwoord heb geplaatst. Daarna kwam mij 2factorauthentificatie naar voren. Ook die geactiveerd en uiteindelijk onderstaand scherm weer gekregen. 

Edwin50_0-1751363334198.png

M.vr.gr. Edwin Treffers

door steven_koppenol

@Edwin50 wil je mij per mail (steven.koppenol@visma.com) laten weten wat je userid is voor Visma Home? Je kan dit controleren via

https://accountsettings.connect.visma.com/

of

https://home.visma.com/home > menu rechtsboven > mijn gegevens

steven_koppenol_0-1751363606375.png

Riette
CONTRIBUTOR **
door Riette

Ik probeer ook in te loggen, maar ik heb ook een foutmelding

Riette_0-1751371037745.png

Ik gebruik al wel het organisatie email adres. (Ik ben een externe)

Groeten

Riette

door steven_koppenol

@Riette kan het zijn dat jij een YouServe gebruiker bent? Dan is deze aankondiging voor jou niet van toepassing.

Riette
CONTRIBUTOR **
door Riette

Ja ik ben al een myyouserve gebruiker, (beheerder), ik krijg wel een foutmelding, voorheen kon ik zo inloggen.

door steven_koppenol

@Riette voor MyYouServe gebruikers en beheerders blijft de community hier op https://community.visma.com

Richard Leus
CONTRIBUTOR **
door Richard Leus

Ik krijg ook nog steeds dit scherm helaas

RichardLeus_0-1752056162852.png

Karlijn Wielaard
CONTRIBUTOR *
door Karlijn Wielaard

Ik krijg dezelfde foutmelding :

KarlijnWielaard_0-1753181461314.png

door Rianne van der Linden

Hier ook al sinds de start van de nieuwe community de foutmelding Toegang geweigerd. Zelfde melding als @Karlijn Wielaard  en @Richard Leus 
Erg vervelend, want ik kan nu geen incidenten melden. 
Gek genoeg kunnen 3 andere collega's wel in de nieuwe community, maar ik en een andere collega niet. 

Davine de Goede
CONTRIBUTOR *
door Davine de Goede

Ik krijg ook de melding Toegang geweigerd:

DavinedeGoede_0-1753264521258.png

Mijn collega kan er wel in. Ik heb ook geen mail ontvangen. Wat moet ik aanpassen om er wel in te kunnen?

Marc Struver1
CONTRIBUTOR **
door Marc Struver1

@Henk Harsevoort ,

Helaas kan ik ook nog steeds niet inloggen. Zij zijn V|R klant via AAG heb daar al lang een melding gemaakt en diverse keren geinformeerd naar de stand. Inmiddels duurt dit maar voort en kan ik niet bij de info die ik dringend nodig heb.

Henk, wat moet er gebeuren zodat ik als AAG klant gewoon kan inloggen op de nieuwe community? PS ik heb ook nooit een mail ontvangen. 

Marc Struver1
CONTRIBUTOR **
door Marc Struver1

@ Henk Harsevoort,

Hallo Henk ik kan nu ook op de nieuwe community inloggen.

Dank voor de genomen moeite!

Marco van Oosten
CONTRIBUTOR *
door Marco van Oosten

Goedemorgen Henk,

Ook ik kan niet inloggen op de nieuwe Community:

MarcovanOosten_0-1756460439667.png

Voor zover ik kan nagaan heb ik ook nooit een mail hierover ontvangen.

levadeza
CONTRIBUTOR *
door levadeza

Goedemorgen Henk,

ik kan ook nog steeds niet inloggen op de nieuwe Community.

Kun je me hierbij helpen?

levadeza_0-1756710309924.png

Marc Struver1
CONTRIBUTOR **
door Marc Struver1

Inmiddels kan ik als AAG klant niet meer inloggen?