Mijn Communities
Help

Meld je aan voor het Youforce launch event

door Henk Hesseling (Bijgewerkt ‎16-02-2023 11:58 door Jos Ruitenbeek VISMA )

HenkHesseling_0-1676448882281.png

 

Maak je HR-leven nu nog makkelijker en besteed meer tijd en aandacht aan medewerkers!

 

Het afgelopen anderhalf jaar hebben wij extra hard gewerkt aan de verdere ontwikkeling van Youforce. Ook het komende jaar zullen wij weer nieuwe features opleveren die het HR-leven makkelijker maken.

 

Om je hierin mee te nemen nodigen wij jou uit voor:

 

HÉT YOUFORCE LAUNCH EVENT!

 

Dit online event is enkel bestemd voor klanten die werkzaam zijn met Youforce in combinatie met HR Core Beaufort (online).

Tijdens dit online event nemen wij je mee in de optimale medewerker- en managerreis en zullen wij ingaan op de lancering van de Youforce App, Mijn Youforce, nieuwe reporting & analytics en nog véél meer!

 

In een uur volledig op de hoogte van de nieuwste Youforce ontwikkelingen tijdens een spectaculair online event!

 

Wanneer

Dinsdag 28 maart van 11:00 tot 12:00 uur.

Eerst opstarten, mail wegwerken en dan met een goede kop koffie ontspannen deelnemen aan het Youforce Launch Event!

 

Inschrijven

Schrijf je direct in via deze link!

Na inschrijving ontvang je direct een agenda reservering. De inlog voor het event wordt een week van tevoren gedeeld.

 

Nodig ook gerust collega’s uit die interesse hebben in en/of baat hebben bij de nieuwste features van Youforce!

10 Opmerkingen
Tracy Postma
CONTRIBUTOR ***
door Tracy Postma

Goedemorgen @Henk Hesseling  of @Jos Ruitenbeek ,

Ik heb me al eerder ingeschreven, maar geen bevestiging ontvangen. Zojuist nogmaals ingeschreven, maar ook nu geen bevestiging ontvangen. Waar kan ik dinsdag de link vinden om deel te nemen? Ik hoor het graag.

Bedankt. 

Groet, Tracy Postma

door Remco te Ronde

Hoi @Tracy Postma ,

 

Heb zojuist even navraag gedaan bij mijn collega's en je aanmelding is gelukkig wel goed gegaan:)

 

Vandaag krijg je een e-mail met daarin de link. En morgenochtend rond 10.00 uur sturen we ook nog een laatste mailtje waarin je de link kunt vinden.

 

Gaat dus helemaal goedkomen.

Ronald Smit1
CONTRIBUTOR ***
door Ronald Smit1

Ik heb me ook al eerder ingeschreven en zojuist nog een keer, maar nog geen link ontvangen. Kan ik de link nog krijgen?

Camiel Brein
CONTRIBUTOR *
door Camiel Brein

@Henk Hesseling, Ik sluit me aan met de opmerking van hierboven. Ook ik heb na inschrijving geen link gekregen. Kan deze alsnog worden toegestuurd? Alvast bedankt.

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

Vraagje, ik heb me wel ingeschreven maar kan kijken niet omdat er tegelijkertijd een teamoverleg is. Wordt er link verspreid zodat je het later kunt terugkijken? Hoor het graag. Gr. Marja

door Remco te Ronde

Hoi @Ronald Smit1 en @Camiel Brein ,

 

Vervelend dat de mail niet is aangekomen. Gelukkig hebben we wel de link. Je kunt deelnemen via:

https://www.vismaraet.nl/youforce-launch-livestream/

 

Veel plezier met het bekijken van het launch event!

door Remco te Ronde

Hoi @marjavanderkolk,

 

Jammer dat je niet live kunt kijken. Maar de sessie wordt ook opgenomen en later verspreid. Dus je kunt hem later ook nog terugkijken. 

marieke vlastuin
CONTRIBUTOR **
door marieke vlastuin

Vanaf wanneer is het launch event terug te kijken? Ik zou dit graag nog deze week willen doen, is dat mogelijk 🙂 ?

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎29-03-2023 16:05 door Remco te Ronde VISMA )

Hoi @marieke vlastuin,

 

Van mijn collega's heb ik begrepen dat de opname later deze week volgt (als het goed is heb je een mail ontvangen waarin stond ''de on-demand versie volgt later deze week''. 

 

Maar gisterenavond heb ik mijn vrouw en kinderen een stukje laten terugkijken (🙂) omdat de website https://www.vismaraet.nl/youforce-launch-livestream/ ook nog toegankelijk is. Dus als je nog eerder wil terugkijken dan via de mail die je nog krijgt kan je wellicht al via deze website terugkijken.

door Remco te Ronde

Goedemorgen @marieke vlastuin (en iedereen die het launch event wil terugkijken),

 

Inmiddels is de volgende pagina https://www.vismaraet.nl/youforce-launch-terugkijken/ beschikbaar. Daarin kan je de opname, zonder de aftelklok, terugkijken.