Mijn Communities
Help

Instructies inloggen nieuwe Peple Support Portal

door rachidahaddou

Beste Klant
Mocht de mail nog niet ontvangen zijn dan zijn hier alvast de instructies voor het nieuwe Peple Support Portal.

Om het vernieuwde Peple Support Portal voor de 1e keer te gebruiken verzoeken wij je onderstaande instructie te hanteren, waarbij je genoemde link eenmalig gebruikt: 

1. Klik op deze link https://supportportal.peple.nl/s/
  2. Vervolgens wordt het nieuwe klantenportaal geopend.
  3. Ga daarna naar https://home.visma.com/home en log daar uit en weer in.
  4. In Visma.net verschijnt nu de tegel met de naam Peple Support Portal.
  5. Vanaf nu kunt u het klantenportaal altijd direct openen via de tegel in Visma Home.

Dan is tevens de gewijzigde Handleiding Gebruik Klantenportaal Peple hier te vinden Handleiding.

De cases in het nieuwe portal zijn nog leeg, deze worden vanavond geimporteerd. 

12 Opmerkingen
Salden
CHAMPION ***
door Salden

Hallo rachidahaddou,

Het is me gelukt om de tegel te activeren.

Inmiddels heb ik 3 supporttegels in mijn scherm staan, waarvan er twee gedateerd zijn. Hoe kom ik hier vanaf?

Hoe kan ik een tegel deactiveren?

Mvg,

Oscar Salden

door rachidahaddou

Beste @Salden  de oude tegels worden tzt verwijderd

Marja Huismans
CONTRIBUTOR **
door Marja Huismans

het lukt me niet om de tegel te activeren, ik kan wel inloggen, maar krijg dan de melding:

We kunnen u niet inloggen vanwege een authencicatiefout.

Wat te doen ?

Marja

door rachidahaddou

@Marja Huismans  ik heb je een mail gestuurd

marcoverheij
CONTRIBUTOR ***
door marcoverheij

Goedemiddag, ik zie de tegel ook maar krijg ook een authenticatiefout. Mvg Marco

B Reynders
CONTRIBUTOR *
door B Reynders

Goedemiddag, Ook ik zie die tegel, maar krijg een authenticatiefout. Groetjes Beau

M Spierts
CONTRIBUTOR *
door M Spierts

het lukt me niet om de tegel te activeren, ik kan wel inloggen, maar krijg dan de melding:

We kunnen u niet inloggen vanwege een authencicatiefout.

Wat te doen ?

Groet Mylène Spierts

PaulaSangers
CONTRIBUTOR **
door PaulaSangers

Als ik in het nieuwe Peple suppot portaal een case aanmaak dan staat deze niet onder Cazas Wonen maar onder Provides (bestaat niet meer).

De case wordt niet behandeld en mijn collega's hebben geen inzage. Kan dit snel worden opgepakt?

groet, Paula

door rachidahaddou

@PaulaSangers Beste Paula, ik ben voor je gaan kijken en zie dat de cases wel in behandeling zijn bij de support consultants en nu onder Casaz Wonen staan.

PaulaSangers
CONTRIBUTOR **
door PaulaSangers

Dankjewel voor de snelle reactie! 

Rick van Bleek
CONTRIBUTOR **
door Rick van Bleek

Het lukt mij niet om via de tegel bij de support portal te komen. Ik ben aardig nieuw in mijn functie, en heb bereveel vragen!

Als ik op de tegel druk, dan blijft de site laden, maar maakt uiteindelijk geen verbinding:

This site can’t be reached

supportportal.peple.nl took too long to respond.

Try:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Iemand een idee wat ik eventueel verkeerd doe? Ontbreken er bepaalde rechten voor mij?
door rachidahaddou

Beste @Rick van Bleek alleen geregistreerde contactpersonen hebben toegang tot de Peple support tegel, zou je mij een e-mail willen sturen ([email protected]).