Mijn Communities
Help

Meld je nu nog eenvoudiger aan voor onze trainingen!

door Anne Steenaart

Je kunt je nu nog makkelijker aanmelden voor onze trainingen! 

Via peple.nl/opleidingen schrijf jij je nu direct en eenvoudig in voor een klassikale training die bij jou past. Hier vind je een compleet overzicht van al onze cursussen en kun je gemakkelijk een plek reserveren. Dit is voortaan dé plek om je in te schrijven voor een training.

Wat verandert er?
Met de komst van deze nieuwe webpagina is, zoals afgelopen maanden aangekondigd via het oude opleidingenportaal, het oude opleidingenportaal gesloten. Goed nieuws, want binnenkort lanceren wij een nieuw opleidingenportaal dat speciaal is ontwikkeld voor het volgen van online trainingen.

Een kleine sneak-preview: Wij leggen momenteel de laatste hand aan onze eerste online e-learning module met als thema
Jaarwerk. Deze training zal op korte termijn beschikbaar voor je zijn via het nieuwe portaal.

Houd deze community en/of onze nieuwsbrief in de gaten, want hierover vertellen wij je snel meer. 

Meer leren?
Neem dan zeker een kijkje op onze nieuwe webpagina’s en meld je vandaag nog aan. Heb je een vraag over onze trainingen? Laat het ons weten via [email protected], wij helpen je graag verder.

Tot ziens bij onze trainingen!

4 Opmerkingen
Karina Lamers-Treur
CONTRIBUTOR ***
door Karina Lamers-Treur

Goedemorgen, ik heb nog niets gelezen over de payroll jaarwisseltraining 2025-2026. Heb ik iets gemist of is die er niet dit jaar?

door Anne Steenaart

Goedemorgen Karina,

Dankjewel voor jouw vraag. 

Voorgaande jaren organiseerden wij inderdaad een live webinar als training voor het jaarwerk. Dit jaar doen we dat op een nieuwe manier. Binnenkort krijg je namelijk toegang tot een nieuwe Online Academy (opleidingenportaal) waarin je de jaarwerk e-learning kunt gaan volgen. Handig, want zo krijg je 24/7 toegang tot deze informatie.

Zoals beschreven leggen wij daar nu de laatste hand aan en hoop ik je snel via deze community te kunnen vertellen dat deze klaar staat.

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

@Anne Steenaart  wellicht is het handig om hierbij te vermelden dat je niet op inloggen moet klikken😁😁 !!!

door Anne Steenaart

Hi NvdB,

Mooie toevoeging, dankjewel!

Als je https://www.peple.nl/opleidingen bezoekt zie je rechtsbovenaan de pagina de knop Inloggen. Fun fact, op alle Peple.nl pagina's zie je deze handige knop staan. Deze knop brengt je naar Visma Home, erg fijn want daar vind je snel toegang tot al onze programma's die jij gebruikt. Zo log je hier snel en makkelijk in. De knop brengt je nu dus (nog) niet naar de nieuwe Online Academy. Zodra de nieuwe Academy beschikbaar is, en je hier een keer bent ingelogd, verschijnt de toegang ook in jouw Visma Home overzicht.