Mijn Communities
Help

Nieuw in Visma Home: Mijn organisatie

door Roland van Oel (Bijgewerkt ‎20-12-2021 09:53 door Roland van Oel VISMA )

Vanaf deze week hebben we voor de Visma|Raet klanten een nieuwe tegel aan Visma Home toegevoegd: Mijn organisatie.

In ‘Mijn organisatie’ beheer je de gebruikers voor ‘Mijn support’ en ‘Mijn organisatie’. Daarnaast bekijk en download je in ‘Mijn organisatie’ heel eenvoudig jouw facturen van Visma | Raet. 

 

Gebruikers

In ‘Mijn organisatie’ beheer je de gebruikers voor ‘Mijn support’ en ‘Mijn organisatie’.

RolandvanOel_0-1639759184250.png

Er zijn twee rollen beschikbaar voor 'Mijn organisatie' gebruikers:

  • Viewer: kan alle gegevens in 'Mijn organisatie' bekijken, maar niets aanpassen
  • Admin: kan alle gegevens bekijken, het factuuradres aanpassen en beide soorten gebruikers toevoegen, wijzigen en verwijderen. Mutaties worden direct verwerkt.

In Mijn organisatie beheer je als admin ook de personen die namens jouw organisatie serviceverzoeken voor Visma | Raet kunnen indienen in 'Mijn support'. 

 

Security/privacy contactpersoon

Je kunt een ‘Mijn organisatie’ gebruiker aanvinken als ‘Contactpersoon security/privacy’. Dat betekent dat wij deze persoon zullen benaderen wanneer wij in onze gegevensverwerking een security of privacy incident constateren die jouw organisatie betreft.

 

Facturen

Daarnaast bekijk en download je in ‘Mijn organisatie’ heel eenvoudig jouw facturen van Visma | Raet.

RolandvanOel_1-1639759212995.png

 

Elke 'Mijn organisatie' gebruiker kan facturen, creditfacturen en correctiefacturen bekijken en downloaden. Ook kun je zien of een factuur al betaald is. Wanneer een factuur is betaald, zie je dat vanaf de volgende werkdag rond 10:30 uur in het openstaand saldo, mits het factuurnummer bij de betaling is vermeld.

 

Factuuradres

RolandvanOel_0-1639759932362.png

 

Elke gebruiker kan het factuuradres van de organisatie bekijken. Gebruikers met een Admin-rol kunnen het factuuradres ook aanpassen. De eerstvolgende factuur wordt dan naar het nieuwe adres gestuurd.

5 Opmerkingen
tomhospes
CONTRIBUTOR **
door tomhospes

Goedemorgen,

 

Hoe krijg ik de tegel mijn organisatie in beeld zodat ik hem kan gebruiken.

 

Vriendelijke groet,

 

Tom Hospes

Marcod
CONTRIBUTOR **
door Marcod

Goedemorgen,

 

Ik heb deze tegel ook niet tussen mijn tegels van Visma Home staan.

 

Dus ben ook benieuwd hoe ik deze tot mijn beschikking kan krijgen.

 

Groetjes, Marco Ditmeijer

MikeChin
VISMA
door MikeChin

@tomhospes , @Marcod 

 

Neem hierover contact op met jullie CSM'er (Customer Succes Manager). Hij/zij kan eea. voor jullie faciliteren.

groet

Mike

Habeeb
STARTER
door Habeeb

Mij loonstrook 

Habeeb
STARTER
door Habeeb

inloggen met Nmbrs