Mijn Communities
Help

Support en tickets via Salesforce vanaf 1 juli!

door rachidahaddou (Bijgewerkt ‎17-07-2025 21:24 door rachidahaddou )

Zoals eerder gecommuniceerd, biedt Peple een complete cloudoplossing met financiële én HRM & Payroll software op één platform.

Onderdeel hiervan is het op één lijn brengen van de communicatie met onze ondersteunende afdelingen, zoals support en consultancy.

Vandaar dat wij per 1 juli onze klanten en partners gaan bedienen via Salesforce.
Zie de handleiding klantenportaal Salesforce

Vanaf dinsdag 1 juli a.s. verzoeken wij je alleen nog maar (nieuwe) tickets aan te maken in Salesforce en niet langer meer in het 4Me (Xurrent) systeem.

Deze laatste is nog wel ter inzage v.w.b. oude cases. Wij gaan geen tickets massaal sluiten zonder overleg en/of duidelijke communicatie.

Om het Salesforce-ticketsysteem voor de 1e keer te gebruiken hebben we alle 4Me (Xurrent) eindgebruikers persoonlijk een mail gestuurd met nadere instructies. Deze oplossing is pas werkend per 1/7 en het verzoek is dan ook om deze niet eerder op te starten dan de afgegeven datum.

52 Opmerkingen
Werner van Dongen
CONTRIBUTOR **
door Werner van Dongen

Goedemiddag. Ik krijg een authenticatie error voor mijn account. Zo te lezen bij opmerkingen van anderen is dit op te lossen door Peple.

@rachidahaddou Kunnen jullie hier naar kijken?

mvansurksum
CONTRIBUTOR *
door mvansurksum

Hoi @rachidahaddou Ik heb ook nog steeds geen link ontvangen om mij aan te melden bij SalesForce. Ik heb de tegels Mijn Support en Peple Support. Kun jij ervoor zorgen dat ik ook toegang krijg? Ik heb je dit ook voor mijn vakantie al een keer per mail gevraagd. Ik hoor graag van je. Alvast bedankt.