Mijn Communities
Help

Youforce App gewerkte dagen, resetten ingediende maand

door Ingrid Russchen (Bijgewerkt ‎25-01-2023 08:59 door Ingrid Russchen VISMA )

Als een medewerker aan de beheerder verzoekt de thuiswerk - en /of reisdagen te resetten dan is daar vanaf 25 januari 2023 een sjabloon voor beschikbaar.

De beheerder kan vervolgens een aanvraag aanmaken in Mijn Visma Raet. Het sjabloon dat hiervoor gebruikt kan worden, is te vinden onder de naam Youforce App Resetten gewerkte dagen. Het sjabloon is zichtbaar onder de afname van Youforce App Worked days.

Mocht je wel de afname van Worked days hebben, maar dit niet zien in 4ME, dan is het advies om dat op te nemen met je Customer Success Manager.

3 Opmerkingen
Lieke Sterk Huis
CHAMPION **
door Lieke Sterk Huis

Hallo @Ingrid Russchen, heel fijn dat hiervoor een formulier beschikbaar is. Kun je aangeven of het resetten ook in Gemal gebeurd? Of blijft dat dan nog een handmatige actie voor PSA?

Het zou super fijn zijn als tijdens het resetten ook in Gemal de gegevens worden verwijderd of overschreven? 

door Ingrid Russchen

Hallo @Lieke Sterk Huis ,

Helaas helaas dat is op dit moment nog niet mogelijk en blijft nog een handmatige actie. Ik ga wel voor je vragen of dit in de toekomst wel mogelijk wordt.  

door Ingrid Russchen

@Lieke Sterk Huis Hallo Lieke, het automatisch verwijderen is wel onderwerp van gesprek tussen de collega's van Youforce App en Gemal, maar er is verder nog niets te zeggen over oplossingen of termijnen.