Mijn Communities
Help

Youforce App gewerkte dagen, resetten ingediende maand

door Ingrid Russchen (Bijgewerkt ‎25-01-2023 08:59 door Ingrid Russchen VISMA )

Als een medewerker aan de beheerder verzoekt de thuiswerk - en /of reisdagen te resetten dan is daar vanaf 25 januari 2023 een sjabloon voor beschikbaar.

De beheerder kan vervolgens een aanvraag aanmaken in Mijn Visma Raet. Het sjabloon dat hiervoor gebruikt kan worden, is te vinden onder de naam Youforce App Resetten gewerkte dagen. Het sjabloon is zichtbaar onder de afname van Youforce App Worked days.

Mocht je wel de afname van Worked days hebben, maar dit niet zien in 4ME, dan is het advies om dat op te nemen met je Customer Success Manager.

12 Opmerkingen
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Hallo @Ingrid Russchen, heel fijn dat hiervoor een formulier beschikbaar is. Kun je aangeven of het resetten ook in Gemal gebeurd? Of blijft dat dan nog een handmatige actie voor PSA?

Het zou super fijn zijn als tijdens het resetten ook in Gemal de gegevens worden verwijderd of overschreven? 

door Ingrid Russchen

Hallo @Lieke Sterk Huis ,

Helaas helaas dat is op dit moment nog niet mogelijk en blijft nog een handmatige actie. Ik ga wel voor je vragen of dit in de toekomst wel mogelijk wordt.  

door Ingrid Russchen

@Lieke Sterk Huis Hallo Lieke, het automatisch verwijderen is wel onderwerp van gesprek tussen de collega's van Youforce App en Gemal, maar er is verder nog niets te zeggen over oplossingen of termijnen.

oscarwolbrink
CHAMPION *
door oscarwolbrink

@Ingrid Russchen 

Als we dit indienen, kunnen jullie ook aangeven wat bij jullie de verwerkingstermijn is, dat deze mutatie verwijderd wordt?

 

Groet,

Oscar

door Ingrid Russchen

@oscarwolbrink Meestal binnen een dag. Hangt ook een beetje af van het tijdstip van indienen. 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Ingrid , ik heb de mogelijkheid om Youforce App resetten gewerkte dagen niet als ik een nieuwe aanvraag wil indienen:

LiekeSterkHuis_0-1676967765067.png

 

Sita Wennekes
CHAMPION *
door Sita Wennekes

@Ingrid RusschenVoor mij geldt hetzelfde.

door Ingrid Russchen

@Sita Wennekes @Lieke Sterk Huis 

Bij jullie alle twee ontbreekt het onderdeel Youforce App Worked days. Ik ga voor jullie beiden een aanvraag aanmaken om intern uit te zoeken wat de oorzaak hiervan is. 

Met vriendelijke groet, Ingrid

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Ik ben hier ook al 2 weken mee bezig. Dus neem mij ook maar mee met het onderzoek.

 

MarjaH
CONTRIBUTOR ***
door MarjaH

ook wij hebben geen snelkoppeling naar formulier "gewerkte dagen'" 

Kan dit ook aangepast worden?

sechaca
CONTRIBUTOR *
door sechaca

Ik denk dat het voor iedereen geldt? Die optie is bij ons ook verdwenen.

door Ingrid Russchen

Goedemorgen,

Voor alle klanten die de afname van Gewerkte dagen niet zien en daardoor ook het sjabloon missen is het advies om dit eerst te bespreken met de customer succes manager. Voor de meeste klanten die het probleem melden, lijkt de afname administratief niet juist te zijn verwerkt. Daar wordt aan gewerkt.

Voor iedereen een fijne dag. Groet, Ingrid Russchen