Mijn Communities
Help

Enquête ziekmelden voor de medewerker

door britta_havik

In november hebben wij gebruikerstesten gedaan om de eerste ontwerpen voor ziekmelden voor de medewerker te testen. Hieruit kwamen een aantal verbeterpunten naar voren die inmiddels verwerkt zijn. We hebben een nieuw prototype gemaakt en deze zouden wij graag willen testen om te kijken of de verbeteringen die we gedaan hebben goed werken.

 

Heb je tijd om het prototype te testen in onze online enquête dan waarderen wij dat enorm. Ook stellen we het op prijs als je deze enquête zou willen doorsturen naar andere collega’s. De enquête zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen en alle antwoorden worden volledig anoniem verwerkt.

 

Via deze link kom je bij de test uit. 

Icon_sickleave.png

5 Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@britta_havik jammer dat er aan het eind geen gelegenheid is tot een extra toelichting / opmerking. Zo zou ik daar hebben vermeld de taken uitgevoerd te hebben als een standaard medewerker, dus iemand zonder eerdere ervaring met ziek/herstelmelden via de app. en dat gebrek aan ervaring maakt bij deze enquete m.i. een groot verschil

Ook was mij bij laatste taak niet duidelijk dat ik ook naar de 'inhoud' van het re-integratiedossier had moeten kijken en dus werd ik overvallen door de laatste vraag en kon ik niet meer terug om alsnog te kijken.

britta_havik
VISMA
door britta_havik

Beste @FBB Zorgboog, bedankt voor je feedback! Helaas kan ik aan deze enquete niks meer veranderen maar ik zal er rekening mee houden bij het bekijken van de resultaten. 

Gerrie Teunissen
CONTRIBUTOR ***
door Gerrie Teunissen

Een aantal medewerkers het laten invullen, maar nu een vraag is het dan ook mogelijk dat RVM of via de app een mailtje kan sturen als men een afspraak heeft bij bedrijfsarts, medisch ondersteuner of bedrijfsmaatschappelijk werk.

Via de app is het immers mogelijk om in het registratiedossier te komen. Bij een nieuwe salarisstrook krijg je immers een melding.

door Marc Draaijers

@Gerrie Teunissen , Op dit moment worden er in het eigen re-integratiedossier van de medewerker alleen nog items getoond die afgerond zijn (afgeronde taken met document en/of notitie, toegevoegde documenten en notities zonder taak en agendafspraken die reeds hebben plaats gevonden). Een aantal uitbreidingen staan nog op onze backlog ter ontwikkeling waaronder:

  • Notificaties op Mijn Youforce en Inbox van de App
  • Push notificaties voor de Youforce App
  • Tonen van afspraken die in de toekomst gaan plaats vinden.

Die 3 ontwikkelingen samen maken het mogelijk om de medewerker pro actief te informeren, met name middels de push notificatie, over een afspraak met bedrijfsarts, medisch ondersteuner, bedrijfsmaatschappelijk werk etc. Afhankelijk van de gekozen oplossingsrichting zal ook email meegenomen worden.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Marc Draaijers, de 3 uitbreidingen waarover je het hebt. Gaan deze dit jaar nog plaatsvinden? Voor wanneer zijn deze ontwikkelingen gepland op jullie roadmap?