Mijn Communities
Help

Overgang van Mijn Support naar Peple Support!

door rachidahaddou (Bijgewerkt ‎28-06-2024 09:09 door rachidahaddou VISMA )

Beste klant,

 

Zoals je weet zijn wij per 1 januari 2024 overgegaan van Visma Raet naar Peple By Visma. Om die reden zal ook Mijn Support overgaan naar Peple Support. Dit zal plaatsvinden per 8 juli 2024.

Dit geldt ook voor klanten van HRCE die overgaan naar een ander salarispakket dan Visma.net!

 

Wat merk je hiervan als klant?

  • Tot en met woensdag 3 juli 2024 kun je nog tickets aanvragen in Mijn Support. Daarna zal de tegel alleen nog te gebruiken zijn om de tickets in te kijken. De tegel Mijn Support blijft beschikbaar tot 31 december 2024. Per 1 januari 2025 zal deze tegel compleet verdwijnen, dat betekent dat er na 31 december 2024 er geen archief meer is! Zorg ervoor dat je de ’’oude’’ tickets hebt gedownload. De historie gaat namelijk niet mee naar de nieuwe omgeving van Peple support
  • Om de overgang naar  Peple Support mogelijk te maken is er van 4 t/m 7 juli een  ‘’Freeze’’ dit betekent dat op deze dagen het niet mogelijk is om tickets aan te maken. Op 4 en 5 juli is support  dan alleen voor spoedvragen telefonisch te bereiken.
  • Vanaf 8 juli  kun je via een nieuwe weblink tickets aanvragen.  Zie bijgaande instructie.
  • Een Peple Support tegel in Visma Home zal nog niet beschikbaar zijn. Deze zal later volgen.

 

Graag vragen wij je om een check in Mijn Visma Raet te doen of de contactpersonen nog steeds in dienst zijn. Indien dit niet het geval is, verzoeken wij je deze te verwijderen. 

 

Mochten hier nog vragen over zijn, neem dan contact op met je Customer Succes Manager.

 

*Downloaden van de gesloten en lopende aanvragen:

in 4me kun je niet alle aanvragen tegelijk downloaden, dit zul je per aanvraag moeten doen.
Ga naar de aanvraag en klik op de rechtermuisknop, selecteer afdrukken als pdf of opslaan als pdf.