Mijn Communities
Help

Onderhoud Youforce vanavond tussen 22:00u en 23:00u

door Sabine Koelewijn

Vanavond tussen 22:00u en 23:00u zullen wij onderhoud uitvoeren. Hierdoor kan het zijn dat je tijdelijk geen toegang hebt tot Youforce. Vanwege dit tijdstip verwachten we niet dat dit veel impact heeft, maar we willen jullie hier toch graag over informeren. 

Excuses voor het ongemak. 

4 Opmerkingen
Esther Cobbins
CONTRIBUTOR ***
door Esther Cobbins

Goedemorgen @Sabine Koelewijn, gebruikers melden dat ze niet in Verzuimmanager 2.0 kunnen inloggen. Wellicht een relatie met de werkzaamheden van gisteravond?

Gr. Esther

door Sabine Koelewijn

Hoi @Esther Cobbins

In eerste instantie zie ik geen verband. Maar waar loop je precies tegen aan? Zien de gebruikers het proces niet meer of hebben ze problemen wanneer ze op de link klikken? 

Esther Cobbins
CONTRIBUTOR ***
door Esther Cobbins

@Sabine zie https://community.visma.com/t5/Forum-Youforce-HR-Core-Beaufort/Teamleiders-niet-meer-zichtbaar-in-VM....

Ik denk dat het los staat van de werkzaamheden, maar een relatie heeft met de storing van gisteren. Ik heb nu meldingen gekregen van leidinggevenden die er gistermiddag al last van hadden. 

door Sabine Koelewijn

Hoi @Esther Cobbins

Dat zo inderdaad wel logischer zijn. Maar als je hiervoor een melding aan wilt maken dan kan Visma Verzuim dit verder onderzoeken.