Onderwerpopties
- Als nieuw markeren
- Als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
Verbeteringen in Gebruikersbeheer
In dit artikel zal ik jullie informeren over drie toevoegingen binnen Gebruikersbeheer:
- Auditlog van een gebruiker downloaden
Naast dat je in gebruikersbeheer de gebruikerslijst kunt downloaden, is het vanaf nu ook mogelijk om de audit log te downloaden per gebruiker. Hieronder leg ik uit hoe je dit kunt doen. - Sorteren op 'Status
In het overzicht gebruikers kan er nu worden gesorteerd op ‘status’. Alle kolommen met de pijltjes naast de kolomnaam kunnen worden gesorteerd. - Herstel e-mailadres inzichtelijk
Het herstel e-mailadres van de gebruiker is nu ook inzichtelijk. Binnenkort zal het ook mogelijk zijn om dit e-mailadres te wijzigen.
Hoe kan ik de auditlog van een gebruiker downloaden?
- Zoek de gebruiker op waar je de audit log van wilt downloaden en klik op ‘details bekijken
- Scroll naar beneden tot je bij Audit log aankomt
- Klik op Alles bekijken
- Klik dan op ‘Download audit log’
- Het CSV bestand wordt nu gedownload. Gebruik de excelfunctie ‘Tekst naar kolommen’ om de waardes die gescheiden zijn door een komma in aparte kolommen te plaatsen.
Labels:
3 Opmerkingen
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.