Mijn Communities
Help

Verbeteringen bankkoppeling ING en ABN Amro

door sanderdercksen

Onlangs zijn diverse verbeteringen doorgevoerd in de bankkoppelingen met ING en ABN Amro.

ING Premium (sinds 11 maart)

De ING Premium-koppeling is volledig vernieuwd. Afschriftregels worden nu zes keer per dag in plaats van één keer geleverd. Daarnaast is er ondersteuning toegevoegd voor spaarrekeningen. Nieuwe aanmeldingen of wijzigingen in bestaande koppelingen worden bovendien veel sneller verwerkt, binnen enkele uren in plaats van alleen 's nachts.

ABN Amro (sinds 4 maart)

De koppeling met ABN Amro ondersteunt nu ook wereldbetalingen. Bovendien kunnen betaalbatches nu worden ondertekend in het vernieuwde ondertekenscherm van ABN Amro.

2 Opmerkingen
Tim6
CONTRIBUTOR *
door Tim6

Wij werken met de ING bankkoppeling en kregen voorheen inderdaad een afschriftregel per dag maar nu dus meer. Is er ook een mogelijkheid om dit weer aan te passen naar een afschriftregel per dag want dit werkt voor onze manier van werken wat beter en overzichtelijker

JaimyHoek
VISMA
door JaimyHoek

Hi @Tim6 ,

Bedankt voor jouw comment, volgens mij hebben wij deze vraag ook al lopen vanuit jou in ons ticketsysteem via de partner, dus is het een idee om die daar te laten lopen?

AutoPay / Visma Net Financials doet niks aan de frequentie, inhoud, etc. van de afschriften en verwerken dit één-op-één met hoe wij de bestanden ontvangen vanuit de bank. Dus dit is (vooralsnog) niet in te stellen via een functionaliteit bij ons.

Dezelfde vraag heb ik ook even uitgezet in het ticket bij de partner, wellicht kan jij mij hier verder mee helpen:

"Waarom willen jullie de afschriften maximaal 1x per dag ontvangen?"

Heeft dit te maken met de eenvoud van het zoeken van de afschriften bijvoorbeeld? Mocht jij (of toekomstig reageerders) hier een concreet gebruiksvoorbeeld van hebben waarom het wenselijk is maximaal 1x per dag deze te ontvangen dan kunnen wij hier mogelijk een mooie usercase van maken en dit wellicht aanpassen.

Laat het gerust weten, eventueel via ons lopende ticket. 😄