Mijn Communities
Help

Nieuw: Meerdere factuurachtergronden in eAccounting

door Kai Lin Kloet

In eAccounting kun je nu meerdere factuurachtergronden toevoegen en gebruiken. Tot vijf verschillende achtergronden kunnen worden ingesteld voor de facturen die je aan klanten verzendt. Dit is ideaal voor bedrijven met meerdere handelsnamen onder één KvK-nummer die verschillende achtergronden willen toepassen.

Hoe werkt het?

Stel je verschillende achtergronden in via Instellingen - Bedrijf - Overige - Afdrukinstellingen. Selecteer Aangepaste achtergrond en klik op Voeg aangepaste achtergrond toe. Geef elke achtergrond een herkenbare naam, zodat je deze makkelijk herkent bij het opstellen van verkoopfacturen. Hier kun je ook de standaard achtergrond kiezen en voorbeelden van de toegevoegde achtergronden bekijken.

KaiLinKloet_0-1752237058107.png

Bij het verzenden van een verkoopfactuur kun je de gewenste achtergrond selecteren. Automatisch wordt de standaard achtergrond gebruikt die je in de instellingen hebt gekozen, maar je kunt eenvoudig een andere achtergrond selecteren via het drop-down menu.

KaiLinKloet_1-1752237058095.png

We horen graag je feedback over deze nieuwe functies en werken intussen voortdurend aan verdere verbeteringen voor eAccounting!

5 Opmerkingen
Tammo
CONTRIBUTOR *
door Tammo

Goede functie. Gaat dit alleen op voor factuur achtergronden of kan je dit ook doen door verschillende logo's up te loaden? 

Esther Mulleners
CHAMPION ***
door Esther Mulleners

Heel goed!

door Kai Lin Kloet

Beste @Tammo,

Deze functie is momenteel alleen beschikbaar voor verschillende factuurachtergronden.

Met vriendelijke groet,

Kai Lin 

ocinnico1
CONTRIBUTOR **
door ocinnico1

Wel heel jammer dat dit alleen met achtergronden werkt en niet met meerdere logo's.

Ik heb niet de kennis om zo'n mooie achtergrond te maken en bij de meeste klanten heb ik logo's geupload.

weet iemand hoe je dit makkelijk kan maken?

door Kai Lin Kloet

Goedemorgen @ocinnico1,

Er is onlangs een video geplaatst over factureren in eAccounting. Hierin wordt ook kort uitgelegd hoe je een factuurachtergrond maakt. Mocht je er toch niet uitkomen, dan adviseer ik je om een ticket in ons supportkanaal in te dienen. Onze supportafdeling kan je helpen met het maken van een factuurachtergrond.

Met vriendelijke groet,

Kai Lin