Mijn Communities
Help

8.20 - Aantal regels per pagina weergeven (standaard=25)

door sanderdercksen

In alle lijstvensters worden vanaf versie 8.20 standaard nog slechts 25 regels weergegeven in één pagina. Om de volgende 25 regels te zien moet naar de volgende pagina geklikt worden via de pijl-knoppen:

image.png 

 

Het is echter mogelijk om per gebruiker hiervan af te wijken door middel van een nieuwe instelling. U kunt hiermee nu zelf instellen hoeveel regels maximaal in één pagina worden getoond. Deze instelling kan tot maximaal 200 regels worden gekozen. U vindt de nieuwe instelling in het onderdeel Gebruikersinstellingen en u kunt deze bereiken door rechtsboven te klikken op de administratienaam en in het menu te kiezen voor Mijn ERP-gegevens.

 

Mijn ERP-gegevensMijn ERP-gegevens

 

Vervolgens kiest u in het veld Aantal lijstregels weergeven hoeveel regels maximaal in een lijstvenster getoond worden (25, 50, 100, 150, 200).

image.png

7 Opmerkingen
Olaf1979_mantel
CONTRIBUTOR *
door Olaf1979_mantel

Goedemorgen,

 

Als ik de stappen volg, kom ik in het juiste menu. Helaas is bij mij geen tab zichtbaar met persoonlijke instellingen?

 

Waar gaat dit mis?

door Marvin - About Software

Goedemorgen,

 

De tab is (nu) alleen beschikbaar voor gebruikers die 'Financials User' zijn. Wellicht bent u 'Financials Admin' of 'Light user' en dan komt deze optie niet beschikbaar. U of uw beheerder kan dit in Admin aanpassen indien gewenst. Ik zal het ook als wens registreren om deze tab beschikbaar te stellen bij alle profielen.

 

MvG

Marvin van der Sprong

door sanderdercksen

Klopt, zoals Marvin aangeeft is het op dit moment alleen beschikbaar voor gebruikers met de rol "Financials User".

We willen dit uitbreiden naar de andere rollen en verwachten dit in de "extra" release die nu gepland staat voor 26 mei op te nemen. 

Olaf1979_mantel
CONTRIBUTOR *
door Olaf1979_mantel

Ok, duidelijk!

 

Bedankt voor de informatie.

door Michiel Broek - Arch-IT

Deze instelling blijkt niet te werken op de volgende schermen:

 

AP50300S Betalingen verwerken

AP402000 Crediteurkaart

AR402000 Debiteurkaart

 

Juist schermen waar het erg gewenst is. 

 

Wordt dit op korte termijn ook aangepast?

door sanderdercksen

Dit zijn inderdaad vensters die vanuit oorsprong anders zijn gemaakt, deze passen zich namelijk aan op basis van de resolutie van het scherm. Kies je een heel hoge resolutie, zul je dus meer regels zien dan in een hele lage resolutie. 

 

Ik begrijp dat het met deze nieuwe instelling niet echt handig is dat sommige vensters zich hier nog niet aan conformeren. Ik maak hiervoor een case aan bij onze ontwikkelafdeling. 

door Michiel Broek - Arch-IT

Heel fijn, dank voor de snelle reactie.